1
Vraag
2
Reageer en help mee
RamonRX

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

live tv niet bekijken

Wie kan mij helpen?

 

ikzelf heb een ipad met iOs 13 en mijn vrouw een ipad met iOs 14. Mijn zoontje van 4 kijkt tijdens het eten naar Nick jr.

nu kan mijn zoontje op de ipad van mijn vrouw niet meer kijken die nu op tv zijn, maar wel de aflevering daarvoor etc.

op mijn eigen ipad kan ik wel gewoon kijken en alles live volgen.

bij diagnostiek wordt aangegeven bij mijn vrouw ‘ unrecognized ‘. We zitten op hetzelfde netwerk. Hoe kan dit?

 

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je al uit gelogd de app verwijderd daarna ipad opnieuw opstarten dan app weer installeren en weer inloggen

RamonRX
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja, diverse keren. Probleem wordt niet verholpen. Ik ga morgen wel bellen met ziggo.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
RamonRX wrote:

Ja, diverse keren. Probleem wordt niet verholpen. Ik ga morgen wel bellen met ziggo.

is de ipad ios up-to-date 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @RamonRX, welkom op de Ziggo Community!

Wat zonde dat het niet lukt op de iPad! Ik heb eigenlijk het vermoeden dat de eerste tip van @anoniemforum al op het goede spoor zit. Dus toch voor de zekerheid: Heb je ook echt al handmatig in de app uitgelogd en vervolgens weer ingelogd? In bijna alle gevallen lost dit deze problemen op namelijk. Je doet dit door in de app rechtsboven op je profielicoon te klikken. Vervolgens instellingen en onderin “uitloggen”.

Houd ons op de hoogte!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic