1
Vraag
2
Reacties
Schouwtje-14

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

life tv geeft fout code op nieuwe pc

na installeren ziggogo app op nieuwe Desktop pc kan ik wel aangeboden films bekijken maar life tv geeft op alle zenders de boodschap: deze video kan niet worden afgespeeld. 6008

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schouwtje-14
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alsnog bedankt voor de reactie. Inmiddels heb ik het zelf opgelost. Bleek uiteindelijk simpel te zijn maar dat is alles achteraf. De pc klok stond nog op Amerikaanse tijd. Dit binnen de instellingen aangepast en alles is nu probleemloos!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen @Schouwtje-14! Mijn excuses voor de late reactie allereerst 😞 De foutmelding welke je ziet komt me zo snel niet bekend voor om eerlijk te zijn. In welke webbrowser is dit het geval en heb je al eens een andere browser getest? Begrijp ik het daarnaast goed dat je dit probleem alleen ervaart bij het kijken van live televisie, en dus niet bij Replay TV? 

Mocht je gebruik maken van de Microsoft Edge browser, dan is het raadzaam om onderstaande eens te proberen: 

- Ga in de Edge browser naar Instellingen;
- Ga naar "Privacy, zoeken en services";
- Voorbij de helft ongeveer staat een kopje met de titel "Verbeter uw beveiliging op het web";
- Onder de blokjes "Gebalanceerd" en "Strikt" staat de optie: Uitzonderingen - Deze functie uitschakelen op sites die u kiest";
- Daar de volgende website toevoegen: ziggogo.tv.

Schouwtje-14
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Alsnog bedankt voor de reactie. Inmiddels heb ik het zelf opgelost. Bleek uiteindelijk simpel te zijn maar dat is alles achteraf. De pc klok stond nog op Amerikaanse tijd. Dit binnen de instellingen aangepast en alles is nu probleemloos!

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Kijk, wat goed! Dat is waardevolle informatie 🙂 Super bedankt voor je terugkoppeling!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic