1
Vraag
2
Reacties
Ron63

Level 4
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

lage kwaliteit zender History channel

Hallo,

zoals Onderwerp, slechte kwaliteit History Channel. Veel filmgrain, soms zoveel dat het beeld wazig is en niet om naar te kijken. Moet zeggen dit is alleen bij HC. Dit zowel op pc in de chrome browser als ook op de android tv. de rest van de zenders is wel ok.

Wat ik tot nu toe heb gedaan, bekabeld, wifi, android tv geupdate en gereset, de pc geupdate.

Verder weet ik niet wat ik nog van mijn kant doen om het beter te krijgen.

 

Groentjes, Ron.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Ron63,

 

Wat teleurstellend dat je de zender History Channel is zo'n matige kwaliteit moet bekijken. Zeker als dit de enige zender is die er zo moeilijk over doet, is het 't waard om dat te onderzoeken. 

Net als @Ronihd en @RoWi. kan ik mij niet herkennen in dit probleem. Als ik hier via mijn Mediabox of Ziggo GO de zender bekijk is de kwaliteit hiervan prima. 

 

Als ik het goed begrijp maak jij alleen gebruik van Ziggo GO en AndroidTV? Je hebt geen mediabox van Ziggo waarop je de zender ook kunt checken? 🙂

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Bij mij werkt History Channel prima !

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

HC wordt in HD 720P doorgegeven op die platforms. Ik herken dit ook niet eerlijk gezegd. Hoe staat de video kwaliteit ingesteld? 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Ron63,

 

Wat teleurstellend dat je de zender History Channel is zo'n matige kwaliteit moet bekijken. Zeker als dit de enige zender is die er zo moeilijk over doet, is het 't waard om dat te onderzoeken. 

Net als @Ronihd en @RoWi. kan ik mij niet herkennen in dit probleem. Als ik hier via mijn Mediabox of Ziggo GO de zender bekijk is de kwaliteit hiervan prima. 

 

Als ik het goed begrijp maak jij alleen gebruik van Ziggo GO en AndroidTV? Je hebt geen mediabox van Ziggo waarop je de zender ook kunt checken? 🙂

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic