Hannie Dijkstra

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

kijklijst Ziggo Go App

Goedemorgen, 

Allereerst zeer vreemd dat ik hier naar toe wordt doorverwezen, maar goed we gaan het proberen. Ik wil programma's toevoegen aan de kijklijst, maar dat lukt niet. Heb dit met meerdere programmas geprobeerd, maar er gebeurd niets. Het +je blijft een +je , en wordt geen vinkje. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar het helpt niet. En de klantenservice kan mij hier ook niet mee helpen blijkbaar, zowel via chat als bellen.. ik weet dat er programma zijn die alleen via tv te zien zijn en dus niet terug gekeken kunnen worden, ook dat is hier niet van toepassing. Dus wie heeft de oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Je kunt moderators geen privéberichten sturen, tenzij we dat voor je aan zetten. Als dat voor iedereen zou kunnen, zouden mensen ons al hun vragen/zaken sturen en komen we niet meer toe aan de Community ^^. 
Ik snap dat het ook hoort te kunnen als het programma is geweest, maar ik ben dus wel benieuwd of het wel lukt wanneer het programma nog niet geweest is. Of hier verschil in zit. 

Bekijk in context

49 Reacties 49
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Welkom de Community @Hannie Dijkstra! Welke programma's probeer je toe te voegen? Om het voor andere Community gebruikers makkelijker te maken, is het handig om een print screen toe te voegen waar we kunnen zien waar het misgaat. Alvast bedankt voor de moeite!

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het maakt niet uit welk programma ik wil toevoegen, heb al heel veel geprobeerd. Het lukt gewoonweg niet. Het +teken zie ik staan, maar als ik er op klik gebeurd er niets. Een printscreen heeft ook geen zin, want ik krijg geen foutmelding ofzo. Er is niets aanwijsbaars te zien waarom het niet lukt. Kan het te maken hebben met dat ik nu movies en series er bij heb gekregen? Er is gewoon iets mis in mijn account.... maar ik ga hier uiteraard niet mijn ww gegevens delen. Dat snap je wel hoop ik.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zal het nog sterker maken: ik heb nu helemaaaal geen optie meer om programma's in de kijklijst toe te voegen. Die optie staat er gewoonweg niet meer tussen. Ik zie dus ook nergens een + meer staan nu....

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Is dat probleem alleen op de App zo ja, de App op een mobile device of de Windows 10 App?

 

Speelt dit probleem ook op www.ziggogo.tv?

 

Bij het verwijderen van de App blijven delen van de App staan op het device. Bij het herinstalleren is het beter eerst het cache geheugen en andere geschiedenis van de App te verwijderen (meestal gebeurt dit direct met verwijderen cache) hierna de App verwijderen, erna de App opnieuw downloaden uit de App store. Inloggen en nogmaals proberen 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Hannie Dijkstra Met programma's toevoegen aan een kijklijst bedoel je Films en Series uit het Movies en Series pakket?

Of programma's uit de gids die nog uitgezonden moeten worden, of die je wil terugkijken?

Bij de films en series werkt het hier zie de afbeeldingen.

Voor reguliere tv programma's klikje je op de drie puntjes naast Kijk. Ook bij de programma info staat de optie.

Ik heb wel de laatste update.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem heb zowel met de app (samsung mob en lenovo/motorola tablet, beide android), als ook met ziggogo.tv. Het verwijderen cash geheugen en opnieuw installeren app heeft niet geholpen. 

@RoWi, het gaat om programmas uit de gids, waar al eerder afleveringen van zijn uitgezonden. Zoals ik aan gaf: Het plusje veranderd niet in een vinkje, en reageerd helemasl nergens op.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Duidelijk. Wat op de twee afbeeldingen van de serie te zien is, zie jij niet, zie je een cirkeltje die rond blijft draaien.

Welke android versie(s) en welke app versie mogelijk speelt ook het model tablet nog mee het is soms lastig te achterhalen wat en waar zaken fout gaan.

Her installeren is geen succes begrijp ik.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het enige wat ik zie is dat het +teken even kort reageerd exact op het moment dat ik er op druk. Er gebeurd dus eigenlijk helemaal niets. Samsung Galaxy A5 2017, android versie 8.0.0, en Lenovo tablet Tab 2 A10-F70, android versie 6.0. En zoals gezegd bij beide hetzelfde probleem, en de app is bijgewerkt. Dat vind ik ook zo raar. En daarom heb het gevoel.dat dit probleem bij Ziggo ligt. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat een probleem bij Ziggo ligt is een ruim begrip in dit geval, dan moeten er meer meldingen komen. De uitkomst zal dan mogelijk wijzen op de laatste app versie die niet goed samenwerkt met bepaalde tablets en android versies.

Wat je eerder noemt het erbij krijgen van Movies & Series of je account dat verwacht ik zelf niet. Dit lijkt meer technisch, om dat vast te stellen bij de Movies &Series werkt het daar wel?

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ook bij movies en series lukt het niet om toe te voegen aan de kijklijst. Ik zie de + teken nu dus wel weer staan, ook in de gewone tv gids in de app. Overigens heb ik movies en series er dus tijdelijk bij gekregen. Ga er hier niet op in waarom..

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Sander Ziggo leuk zo een privé berichtje.. waaar ik niet op kan reageren . Maar heb er niets aan ...

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes
Hannie Dijkstra wrote:

Ook bij movies en series lukt het niet om toe te voegen aan de kijklijst. Ik zie de + teken nu dus wel weer staan, ook in de gewone tv gids in de app. Overigens heb ik movies en series er dus tijdelijk bij gekregen. Ga er hier niet op in waarom..

Dat is ook niet belangrijk de app funtioneerd bij jouw niet goed dat is nu wel duidelijk.

Ps als Sander jouw een berichtje stuurt zou je daar op moeten kunnen reageren tenzij Sander het zo heeft ingesteld dat je eerst op volgen moet klikken of andersom.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

De melding die ik zie bij het privé bericht: Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt. Overigens zie ik geen enkele mogelijkheid om te volgen en of privé bericht te sturen. Was een berichtje ivm dat ik de Ziggo community aan het ' ontdekken ' ben

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

ah die kan je gewoon ter kennis geving aannemen daar hoef je niet op te reageren. Dit heeft met het aantal geposte berichten te maken.

Het volgen werkt zo klik op de afbeelding van de persoon dan opent het profiel daar kan je op volgen klikken.

Dit staat verder los van deze vraag.

 

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is het nu dan zo dat ik moet wachten tot er meer mensen zijn met dit probleem of wat? Ik heb dit zelfde probleem al eens eerder gehad, toen moest ik mijn gebr en ww afgeven zodat ze zelf op mijn acc konden inloggen. Toen hebben ze het opgelost, maar ik weet niet hoe. Vraag me gewoon af wat nu de volgende stap is? Ook wil graag weten hoe ik deze berichten weer kan verwijderen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Hannie Dijkstra . Welkom hier. 

Hm. Ik moet zeggen dat het probleem mij ook niet helemaal bekend voorkomt. 

Gebruik je een persoonlijk profiel op je ZiggoGO? Heb je meerdere profielen ingesteld en heb je dit op elk profiel? 

En welke berichten bedoel je met je vraag “hoe ik deze berichten kan verwijderen”? 

 

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik log in met de gegevens van MijnZiggo acount. Probleem is met beide apparaten. En ik wil graag alle bovenstaande berichten verwijderen als alles is opgelost. En ik vind het raar dat ik nergens de optie zie om te verwijderen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Verwijderen kan je inderdaad niet. Gelukkig maar, want dan worden de antwoorden natuurlijk een beetje gek, zonder verdere context :-). 

Ik vroeg zojuist naar profielen omdat ik er vanuit ging dat je een abonnement met een Mediabox Next had. Ik begrijp inmiddels echter dat je deze niet hebt. Sorry voor de onduidelijkheid ^^. 

 

Je zei eerder: “@RoWi, het gaat om programmas uit de gids, waar al eerder afleveringen van zijn uitgezonden. Zoals ik aan gaf: Het plusje veranderd niet in een vinkje, en reageerd helemasl nergens op.” Hoe gaat het als je een programma kiest dat nog moet komen, in de gids? Lukt het dan wel? En hoe gaat het met films/series on demand (dus niet programma's in de tv gids)? 

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Waarom kan ik hier dan ook nog geen prive berichten plaatsen of sturen? Daarnaast, ik heb geen on demand lijkt me. En bij movies en series (ja heb ik tijdelijk) lukt het ook niet . Wanneer het gaat om een tv programma dat voor het eerst op tv komt, hoor je die te kunnen toevoegen nadat de 1e aflevering is geweest. Maar dat lukt dus niet nu. En meer kan ik er echt niet over zeggen. Het is nu uitgebreid besproken.

Uitgelicht topic