kijklijst Ziggo Go App

Goedemorgen, 

Allereerst zeer vreemd dat ik hier naar toe wordt doorverwezen, maar goed we gaan het proberen. Ik wil programma's toevoegen aan de kijklijst, maar dat lukt niet. Heb dit met meerdere programmas geprobeerd, maar er gebeurd niets. Het +je blijft een +je , en wordt geen vinkje. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar het helpt niet. En de klantenservice kan mij hier ook niet mee helpen blijkbaar, zowel via chat als bellen.. ik weet dat er programma zijn die alleen via tv te zien zijn en dus niet terug gekeken kunnen worden, ook dat is hier niet van toepassing. Dus wie heeft de oplossing? 

Hannie Dijkstra
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
43 Reacties 43

Welkom de Community @Hannie Dijkstra! Welke programma's probeer je toe te voegen? Om het voor andere Community gebruikers makkelijker te maken, is het handig om een print screen toe te voegen waar we kunnen zien waar het misgaat. Alvast bedankt voor de moeite!

Sander Z
Community Developer
Community Developer
  • 2474Reacties
  • 254Oplossingen
  • 1385Likes

Het maakt niet uit welk programma ik wil toevoegen, heb al heel veel geprobeerd. Het lukt gewoonweg niet. Het +teken zie ik staan, maar als ik er op klik gebeurd er niets. Een printscreen heeft ook geen zin, want ik krijg geen foutmelding ofzo. Er is niets aanwijsbaars te zien waarom het niet lukt. Kan het te maken hebben met dat ik nu movies en series er bij heb gekregen? Er is gewoon iets mis in mijn account.... maar ik ga hier uiteraard niet mijn ww gegevens delen. Dat snap je wel hoop ik.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik zal het nog sterker maken: ik heb nu helemaaaal geen optie meer om programma's in de kijklijst toe te voegen. Die optie staat er gewoonweg niet meer tussen. Ik zie dus ook nergens een + meer staan nu....

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is dat probleem alleen op de App zo ja, de App op een mobile device of de Windows 10 App?

 

Speelt dit probleem ook op www.ziggogo.tv?

 

Bij het verwijderen van de App blijven delen van de App staan op het device. Bij het herinstalleren is het beter eerst het cache geheugen en andere geschiedenis van de App te verwijderen (meestal gebeurt dit direct met verwijderen cache) hierna de App verwijderen, erna de App opnieuw downloaden uit de App store. Inloggen en nogmaals proberen 

Template
Expert
Expert
  • 923Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

@Hannie Dijkstra Met programma's toevoegen aan een kijklijst bedoel je Films en Series uit het Movies en Series pakket?

Of programma's uit de gids die nog uitgezonden moeten worden, of die je wil terugkijken?

Bij de films en series werkt het hier zie de afbeeldingen.

Voor reguliere tv programma's klikje je op de drie puntjes naast Kijk. Ook bij de programma info staat de optie.

Ik heb wel de laatste update.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4581Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1114Likes

Het probleem heb zowel met de app (samsung mob en lenovo/motorola tablet, beide android), als ook met ziggogo.tv. Het verwijderen cash geheugen en opnieuw installeren app heeft niet geholpen. 

@RoWi, het gaat om programmas uit de gids, waar al eerder afleveringen van zijn uitgezonden. Zoals ik aan gaf: Het plusje veranderd niet in een vinkje, en reageerd helemasl nergens op.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Duidelijk. Wat op de twee afbeeldingen van de serie te zien is, zie jij niet, zie je een cirkeltje die rond blijft draaien.

Welke android versie(s) en welke app versie mogelijk speelt ook het model tablet nog mee het is soms lastig te achterhalen wat en waar zaken fout gaan.

Her installeren is geen succes begrijp ik.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4581Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1114Likes

Het enige wat ik zie is dat het +teken even kort reageerd exact op het moment dat ik er op druk. Er gebeurd dus eigenlijk helemaal niets. Samsung Galaxy A5 2017, android versie 8.0.0, en Lenovo tablet Tab 2 A10-F70, android versie 6.0. En zoals gezegd bij beide hetzelfde probleem, en de app is bijgewerkt. Dat vind ik ook zo raar. En daarom heb het gevoel.dat dit probleem bij Ziggo ligt. 

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat een probleem bij Ziggo ligt is een ruim begrip in dit geval, dan moeten er meer meldingen komen. De uitkomst zal dan mogelijk wijzen op de laatste app versie die niet goed samenwerkt met bepaalde tablets en android versies.

Wat je eerder noemt het erbij krijgen van Movies & Series of je account dat verwacht ik zelf niet. Dit lijkt meer technisch, om dat vast te stellen bij de Movies &Series werkt het daar wel?

RoWi.
Expert
Expert
  • 4581Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1114Likes

Ook bij movies en series lukt het niet om toe te voegen aan de kijklijst. Ik zie de + teken nu dus wel weer staan, ook in de gewone tv gids in de app. Overigens heb ik movies en series er dus tijdelijk bij gekregen. Ga er hier niet op in waarom..

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Sander Ziggo leuk zo een privé berichtje.. waaar ik niet op kan reageren . Maar heb er niets aan ...

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hannie Dijkstra wrote:

Ook bij movies en series lukt het niet om toe te voegen aan de kijklijst. Ik zie de + teken nu dus wel weer staan, ook in de gewone tv gids in de app. Overigens heb ik movies en series er dus tijdelijk bij gekregen. Ga er hier niet op in waarom..

Dat is ook niet belangrijk de app funtioneerd bij jouw niet goed dat is nu wel duidelijk.

Ps als Sander jouw een berichtje stuurt zou je daar op moeten kunnen reageren tenzij Sander het zo heeft ingesteld dat je eerst op volgen moet klikken of andersom.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4581Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1114Likes

De melding die ik zie bij het privé bericht: Deze gebruiker kan alleen berichten ontvangen van mensen die hij of zij volgt. Overigens zie ik geen enkele mogelijkheid om te volgen en of privé bericht te sturen. Was een berichtje ivm dat ik de Ziggo community aan het ' ontdekken ' ben

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ah die kan je gewoon ter kennis geving aannemen daar hoef je niet op te reageren. Dit heeft met het aantal geposte berichten te maken.

Het volgen werkt zo klik op de afbeelding van de persoon dan opent het profiel daar kan je op volgen klikken.

Dit staat verder los van deze vraag.

 

RoWi.
Expert
Expert
  • 4581Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1114Likes

Is het nu dan zo dat ik moet wachten tot er meer mensen zijn met dit probleem of wat? Ik heb dit zelfde probleem al eens eerder gehad, toen moest ik mijn gebr en ww afgeven zodat ze zelf op mijn acc konden inloggen. Toen hebben ze het opgelost, maar ik weet niet hoe. Vraag me gewoon af wat nu de volgende stap is? Ook wil graag weten hoe ik deze berichten weer kan verwijderen?

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Hannie Dijkstra . Welkom hier. 

Hm. Ik moet zeggen dat het probleem mij ook niet helemaal bekend voorkomt. 

Gebruik je een persoonlijk profiel op je ZiggoGO? Heb je meerdere profielen ingesteld en heb je dit op elk profiel? 

En welke berichten bedoel je met je vraag “hoe ik deze berichten kan verwijderen”? 

 

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11146Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3920Likes

Ik log in met de gegevens van MijnZiggo acount. Probleem is met beide apparaten. En ik wil graag alle bovenstaande berichten verwijderen als alles is opgelost. En ik vind het raar dat ik nergens de optie zie om te verwijderen.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Verwijderen kan je inderdaad niet. Gelukkig maar, want dan worden de antwoorden natuurlijk een beetje gek, zonder verdere context :-). 

Ik vroeg zojuist naar profielen omdat ik er vanuit ging dat je een abonnement met een Mediabox Next had. Ik begrijp inmiddels echter dat je deze niet hebt. Sorry voor de onduidelijkheid ^^. 

 

Je zei eerder: “@RoWi, het gaat om programmas uit de gids, waar al eerder afleveringen van zijn uitgezonden. Zoals ik aan gaf: Het plusje veranderd niet in een vinkje, en reageerd helemasl nergens op.” Hoe gaat het als je een programma kiest dat nog moet komen, in de gids? Lukt het dan wel? En hoe gaat het met films/series on demand (dus niet programma's in de tv gids)? 

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11146Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3920Likes

Waarom kan ik hier dan ook nog geen prive berichten plaatsen of sturen? Daarnaast, ik heb geen on demand lijkt me. En bij movies en series (ja heb ik tijdelijk) lukt het ook niet . Wanneer het gaat om een tv programma dat voor het eerst op tv komt, hoor je die te kunnen toevoegen nadat de 1e aflevering is geweest. Maar dat lukt dus niet nu. En meer kan ik er echt niet over zeggen. Het is nu uitgebreid besproken.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je kunt moderators geen privéberichten sturen, tenzij we dat voor je aan zetten. Als dat voor iedereen zou kunnen, zouden mensen ons al hun vragen/zaken sturen en komen we niet meer toe aan de Community ^^. 
Ik snap dat het ook hoort te kunnen als het programma is geweest, maar ik ben dus wel benieuwd of het wel lukt wanneer het programma nog niet geweest is. Of hier verschil in zit. 

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11146Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3920Likes

Ok, morgen komt de 1e aflevering van Hit The Road. Die kan ik nu dus niet toevoegen. Ook nogmaals Het Hek Van De Dam geprobeerd toe te voegen (afl 3 , 4/9) , maar lukt dus niet.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ik hoor graag wat er nu gaat gebeuren? Volgens mij is nu alles besproken, en ligt de bal nu bij jullie/ziggo

 

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi @Hannie Dijkstra - We hebben het probleem helaas tot op heden op geen enkele manier kunnen reproduceren. Ik heb je een privébericht gestuurd.

 

Voor meelezers; het is een individueel accountprobleem. Mocht je hier ook tegenaan lopen, laat het ons weten!

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4215Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1179Likes

Kijklijst opnamen terugzien werkt niet,ik kijk te veel schermen man man los die problemen eens op.

Een en al ellende dat ziggo go.

Ga maar eens op tv kaart voor in mijn pc…..

Theike
Gedreven Meedenker
  • 83Reacties
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Alex Ziggo wrote:

Hi @Hannie Dijkstra - We hebben het probleem helaas tot op heden op geen enkele manier kunnen reproduceren. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Voor meelezers; het is een individueel accountprobleem. Mocht je hier ook tegenaan lopen, laat het ons weten!

 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem !

Idso.

Idso
Stamgast
  • 42Reacties
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

@Idso, ik hoop dat het opgelost wordt. Wacht eigenlijk al heel lang op een oplossing. Ik begrijp ook totaal niet waar dit probleem vandaan komt. Mijn tablet terug zetten op fabrieksinstellingen heeft natuurlijk geen zin, aangezien het op geen enkel apparaat werkt. Dit lijkt mij toch echt bij Ziggo te liggen, en die hebben dit volgens mij al eens eerder opgelost voor mij. En ik zou graag weten hoe. Ziggo, dat moet terug te vinden zijn lijkt mij. Ik lees mee, en wacht wederom af.

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het vreemde is dat het op het Ziggo Next kastje wel werkt, maar niet in de app of de browser. Lijkt mij toch echt een app of web probleem bij Ziggo.

Idso
Stamgast
  • 42Reacties
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hallo @Hannie Dijkstra ik had hetzelfde maar ben er nu achter wat het probleem is. Je kan namelijk maar 24 items in je lijst bewaren, je moet dus eerst opruimen. Ik hoop dat het bij jou ook werkt, groeten Brenda

Brenda26
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Brenda26 Zal dat het zijn? Zal het eens proberen dan! Bedankt!

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Brenda26 Zie net dat ik maar 9 programmas/films in de kijklijst heb staan

Hannie Dijkstra
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Kopern Dakje Vervelend dat je nog steeds problemen constateert! Kun je d.m.v. een foto/screenshot delen wat je precies ziet?

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5222Reacties
  • 408Oplossingen
  • 992Likes

Hoi Paul 

Een screenshot  heeft geen zin . Als ik op het plusje klik draait het 2 seconden rond en blijft dan een plusje. Dit gebeurd op mijn samsung tablet die draait op android 8,  Sony smartphone die draait op android 11 en mijn computer die draait op windows 10 en daar log ik in op ziggogo.tv. Ik heb het cache ook leeggemaakt en de app ook al meerdere keren verwijderd , cache leeggemaakt , en start dan mijn telefoon en tablet opnieuw op en installeer  de app opnieuw. Ook ons account al meerdere keren gereset met een nieuw wachtwoord en dit alles werkt niet.

 

 

 

Kopern Dakje
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Hannie Dijkstra oh wat jammer, maar misschien toch iets weggooien van de lijst om te testen ?

Brenda26
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Dit vorig jaar ook gemeld bij ziggo. Alles geprobeerd. Dit probleem heb ik op mijn computer(ziggogo.tv) tablet en smartphone. Alles wat hierboven staat ook gedaan. Zelfs acount gerest door een nieuw wachtwoord   aan te maken. Niets heeft geholpen. 

Kopern Dakje
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi, ongeveer zelfde probleem hier met XL box. Ik kan geen TV programma’s met replay-teken op de kijklijst zetten via de TV. Er staat een plusje maar er gebeurt niets. Gek genoeg kan ik wel via app op iPhone/iPad programma’s toevoegen maar als ik daarna in de kijklijst kijk (zowel op TV als in app) staan ze erin als niet meer beschikbaar. Door Ziggo verwezen naar de community?. 

Sinone
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Sinone,

Dat is helemaal gek. Via de app lukt het wel, maar komen de programma's niet in de lijst te staan?

En alles wát er staat, werkt niet?

Sinds wanneer heb je hier last van, of is dit plots gekomen? Functioneert verder alles wel?

@Kopern Dakje - speelt het probleem bij jou nog steeds?

Ik heb de situatie van @Hannie Dijkstra opnieuw geëscaleerd, daar is tot op heden helaas geen oplossing gekomen.

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4215Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1179Likes

Hoi Alex dit probleem speelt nog steeds

 

Kopern Dakje
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Ziggo Ik heb de XL sinds gisteren, had nog de oude UPC Horizon. Gewoon TV kijken lukt, maar krijg dus geen replay-programma’s in de kijklijst, zelfde probleem als Hannie. Echter via IPad/iPhone lukte het wel, maar stonden de programma’s vervolgens als “dit item is niet langer beschikbaar” in de kijklijst terwijl het een aflevering van gisteren betreft. Ik heb de box nog niet lang genoeg om te kunnen zeggen of verder wel alles goed werkt.

Sinone
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helder! Dan hebben we in ieder geval een vermoeden van de oorzaak: Bij de nieuwe Mediabox XL maak je gebruik van een ander Ziggo GO platform op de achtergrond. 

Je apparaten lijken nog om te gaan met je oude platform - Maar als je dat vervolgens wil bekijken is het niet beschikbaar. Wil je op je iPad & iPhone eens handmatig uitloggen en weer inloggen en het dan nog eens proberen?

Omdat je nog maar nét de nieuwe Mediabox XL hebt, wil ik die nog heel even afwachten of zich dat vanzelf herstelt.

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4215Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1179Likes

Uitgelicht topic