Hannie Dijkstra

Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

kijklijst Ziggo Go App

Goedemorgen, 

Allereerst zeer vreemd dat ik hier naar toe wordt doorverwezen, maar goed we gaan het proberen. Ik wil programma's toevoegen aan de kijklijst, maar dat lukt niet. Heb dit met meerdere programmas geprobeerd, maar er gebeurd niets. Het +je blijft een +je , en wordt geen vinkje. Heb de app al verwijderd en opnieuw gedownload maar het helpt niet. En de klantenservice kan mij hier ook niet mee helpen blijkbaar, zowel via chat als bellen.. ik weet dat er programma zijn die alleen via tv te zien zijn en dus niet terug gekeken kunnen worden, ook dat is hier niet van toepassing. Dus wie heeft de oplossing? 

49 Reacties 49
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Je kunt moderators geen privéberichten sturen, tenzij we dat voor je aan zetten. Als dat voor iedereen zou kunnen, zouden mensen ons al hun vragen/zaken sturen en komen we niet meer toe aan de Community ^^. 
Ik snap dat het ook hoort te kunnen als het programma is geweest, maar ik ben dus wel benieuwd of het wel lukt wanneer het programma nog niet geweest is. Of hier verschil in zit. 

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ok, morgen komt de 1e aflevering van Hit The Road. Die kan ik nu dus niet toevoegen. Ook nogmaals Het Hek Van De Dam geprobeerd toe te voegen (afl 3 , 4/9) , maar lukt dus niet.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo, ik hoor graag wat er nu gaat gebeuren? Volgens mij is nu alles besproken, en ligt de bal nu bij jullie/ziggo

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Hannie Dijkstra - We hebben het probleem helaas tot op heden op geen enkele manier kunnen reproduceren. Ik heb je een privébericht gestuurd.

 

Voor meelezers; het is een individueel accountprobleem. Mocht je hier ook tegenaan lopen, laat het ons weten!

Theike

Level 5
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Kijklijst opnamen terugzien werkt niet,ik kijk te veel schermen man man los die problemen eens op.

Een en al ellende dat ziggo go.

Ga maar eens op tv kaart voor in mijn pc…..

Idso

Level 2
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Alex Ziggo wrote:

Hi @Hannie Dijkstra - We hebben het probleem helaas tot op heden op geen enkele manier kunnen reproduceren. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Voor meelezers; het is een individueel accountprobleem. Mocht je hier ook tegenaan lopen, laat het ons weten!

 

Ik heb op dit moment hetzelfde probleem !

Idso.

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Idso, ik hoop dat het opgelost wordt. Wacht eigenlijk al heel lang op een oplossing. Ik begrijp ook totaal niet waar dit probleem vandaan komt. Mijn tablet terug zetten op fabrieksinstellingen heeft natuurlijk geen zin, aangezien het op geen enkel apparaat werkt. Dit lijkt mij toch echt bij Ziggo te liggen, en die hebben dit volgens mij al eens eerder opgelost voor mij. En ik zou graag weten hoe. Ziggo, dat moet terug te vinden zijn lijkt mij. Ik lees mee, en wacht wederom af.

Idso

Level 2
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Het vreemde is dat het op het Ziggo Next kastje wel werkt, maar niet in de app of de browser. Lijkt mij toch echt een app of web probleem bij Ziggo.

Brenda26

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo @Hannie Dijkstra ik had hetzelfde maar ben er nu achter wat het probleem is. Je kan namelijk maar 24 items in je lijst bewaren, je moet dus eerst opruimen. Ik hoop dat het bij jou ook werkt, groeten Brenda

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Brenda26 Zal dat het zijn? Zal het eens proberen dan! Bedankt!

Hannie Dijkstra
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Brenda26 Zie net dat ik maar 9 programmas/films in de kijklijst heb staan

Brenda26

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Hannie Dijkstra oh wat jammer, maar misschien toch iets weggooien van de lijst om te testen ?

Kopern Dakje

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Dit vorig jaar ook gemeld bij ziggo. Alles geprobeerd. Dit probleem heb ik op mijn computer(ziggogo.tv) tablet en smartphone. Alles wat hierboven staat ook gedaan. Zelfs acount gerest door een nieuw wachtwoord   aan te maken. Niets heeft geholpen. 

Sinone

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, ongeveer zelfde probleem hier met XL box. Ik kan geen TV programma’s met replay-teken op de kijklijst zetten via de TV. Er staat een plusje maar er gebeurt niets. Gek genoeg kan ik wel via app op iPhone/iPad programma’s toevoegen maar als ik daarna in de kijklijst kijk (zowel op TV als in app) staan ze erin als niet meer beschikbaar. Door Ziggo verwezen naar de community?. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Sinone,

Dat is helemaal gek. Via de app lukt het wel, maar komen de programma's niet in de lijst te staan?

En alles wát er staat, werkt niet?

Sinds wanneer heb je hier last van, of is dit plots gekomen? Functioneert verder alles wel?

@Kopern Dakje - speelt het probleem bij jou nog steeds?

Ik heb de situatie van @Hannie Dijkstra opnieuw geëscaleerd, daar is tot op heden helaas geen oplossing gekomen.

Sinone

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex Ziggo Ik heb de XL sinds gisteren, had nog de oude UPC Horizon. Gewoon TV kijken lukt, maar krijg dus geen replay-programma’s in de kijklijst, zelfde probleem als Hannie. Echter via IPad/iPhone lukte het wel, maar stonden de programma’s vervolgens als “dit item is niet langer beschikbaar” in de kijklijst terwijl het een aflevering van gisteren betreft. Ik heb de box nog niet lang genoeg om te kunnen zeggen of verder wel alles goed werkt.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Helder! Dan hebben we in ieder geval een vermoeden van de oorzaak: Bij de nieuwe Mediabox XL maak je gebruik van een ander Ziggo GO platform op de achtergrond. 

Je apparaten lijken nog om te gaan met je oude platform - Maar als je dat vervolgens wil bekijken is het niet beschikbaar. Wil je op je iPad & iPhone eens handmatig uitloggen en weer inloggen en het dan nog eens proberen?

Omdat je nog maar nét de nieuwe Mediabox XL hebt, wil ik die nog heel even afwachten of zich dat vanzelf herstelt.

Sinone

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, nope, net gedaan, opnieuw iets toegevoegd aan kijklijst en nog steeds hetzelfde probleem.

Sinone

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben er ondertussen achter waar het bij mij aan ligt: met TV start abonnement werkt replay niet… Wel duf dat er een monteur (kon nog vanwege nieuwe box) moest komen om dat te vertellen. Ook slordig dat er vanuit Ziggo niet bij wordt verteld dat je in functionaliteit er dus op achteruit gaat ( niet meer kunnen opnemen) als je van een UPC Horizon box naar een XL gaat bij gelijkblijvend abonnement.

Kopern Dakje

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex dit probleem speelt nog steeds

 

Uitgelicht topic