1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ingrid56

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan ziggo go niet activeren , niet op mijn iPhone, iPad en of iMac

via messenger veel gecommuniceerd en uiteindelijk nu naar Community.

Historie, nadat ik buiten de EU via VPNexpress naar Ziggo Go ging kijken merkte ik na een week dat Ziggo mijn VPN  ip adres had geblokkeerd, Na thuis komst bleek dat ik op geen enkel item iPhone, iPad en of iMac nog naar Ziggo Go kon kijken. echt letterlijk alles geprobeerd. Zelfs nu met inloggen op deze site kon dat niet met mijn e-mailadres en gebruik ik daarvoor mijn vrouws e-mailadres. Idioot is wel dat ik op Mijn Ziggo wel kan inloggen dat ik direct vanuit de modem wel Ziggo tv kan kijken maar alles wat Ziggo go betreft kom ik er niet in. HELP

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20185Posts
  • 928Oplossingen
  • 6039Likes

Ik ga vragen of Ziggo Medewerker dit topic kan oppakken en kijken waar het knel punt zit,

Als uw goede gegevens in uw profiel staan, pakken ze topic op en kunnen ze u verder helpen.

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 112Posts
  • 6Oplossingen
  • 64Likes

Goedemiddag @Ingrid56, ik zie dat dit je eerste topic is, wij heten je van harte welkom op de Community. 

Nu lees ik dat je niet meer de Ziggo Go app kan gebruiken, zeer frustrerend want dat is juist zo'n fijne app waarin je live tv kunt kijken maar ook Movies & Series. Wat is precies de foutmelding die je krijgt te zien als je de app wilt gebruiken? Wat je even kunt proberen is de app verwijderen en opnieuw installeren + het wachtwoord van mijn Ziggo even wijzigen naar een nieuw wachtwoord. 

Zou je ons het willen laten weten als het gelukt is of niet? 

Ingrid56
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Dave, op onverklaarbare wijze kan ik opeens op al mijn devices inloggen op Ziggo Go zowel Ziggo als ik hebben hier geen verklaring voor ik heb inmiddels contact gehad met Ziggo o.a. over een tegemoed koming van het ontstane ongemak.

gr. Hans

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3552Posts
  • 429Oplossingen
  • 1146Likes

Ik zie het inderdaad @Ingrid56  

Maar wat ik ook zie is dat jullie daar nog niet zijn uitgekomen.

Mijn collega heeft je een gratis zenderpakket aangeboden waarom we geen antwoord van je hebben ontvangen.

Je kan kiezen uit Movies&Series XL / Ziggo Sport Totaal / Film1 

Laat je weten welk pakket je voorkeur heeft?

Ingrid56
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet niet hoe bij Ziggo de communicatie verloopt maar als in mijn status kijkt, zou ik alleen Movies&series XL kunnen  nemen, uw collega bood mij b.v. Disney aan maar dar hoorde ik later van dat dat geen optie was.

Kijk in ben meer dan een maand verstoken van Ziggo go op al mijn devices de oplossing is NIET gevonden maar tot ieders verbazing kon ik opeens weer gebruiken van ZiggoGo!!!!, IK opperde , voor de elende welke in heb moeten doorstaan , kom mij met iets tegemoet. Mijn voorstel is b.v. credit nota? verlaagde abonnementsprijs, wees eens creatief! Ik hoor het wel

gr. J.Hooijer 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3552Posts
  • 429Oplossingen
  • 1146Likes

Wat ik ook kan doen is je 3 gratis On Demand films aanbieden 🙂 Dan kun je via de Mediabox wanneer het jou uitkomt 3 betaalde films gratis bestellen. Is dat een idee?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic