Hallo,
Ik keek net naar het tennis op Ziggo sport (kanaal 14), en kan met de Humax kiezen tussen Nederlands en Engelstalig commentaar.
Als ik hetzelfde programma kijk met Ziggo GO in de browser (Chrome versie 113.0.5672.126) heb ik die keuze ook, maar krijg altijd het Nederlandse commentaar, ongeacht wat ik kies.
Hetzelfde probeem heb ik in de app op een iPad.
Is dit een bekend probleem, en is dit te verhelpen?
bedankt alvast 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wederom dank voor de update, @hillbillie - "Gelukkig" is het onderzoek nog niet gesloten, ze zijn er nog mee bezig!
Nu gebeurt dit: ik schuif het bolletje 5 à 10 minuten naar achteren: het commentaar verandert naar Engels, maar de uitzending blijft live (!!)
Hi @hillbillie,
Helaas nog geen verandering, maar de oorzaak is wel gevonden. Er is helaas nog wat onduidelijkheid wanneer dit aangepast gaat worden, tot die tijd is het gebruik maken van de workaround. Wat je in je laatste bericht aangeeft, herken ik niet op dit moment, maar klinkt wel als een geluk bij een ongeluk 😅
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.