1
Vraag
2
Reageer en help mee
hillbillie

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

kan niet schakelen naar Engels bij tweetalige uitzending in Ziggo GO app of browser

Hallo,

 

Ik keek net naar het tennis op Ziggo sport (kanaal 14), en kan met de Humax kiezen tussen Nederlands en Engelstalig commentaar.

 

Als ik hetzelfde programma kijk met Ziggo GO in de browser (Chrome versie 113.0.5672.126) heb ik die keuze ook, maar krijg altijd het Nederlandse commentaar, ongeacht wat ik kies.

 

Hetzelfde probeem heb ik in de app op een iPad.

 

Is dit een bekend probleem, en is dit te verhelpen?

 

bedankt alvast 🙂

Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9021Reacties
  • 1065Oplossingen
  • 4023Likes

Ik heb het zojuist besproken met een collega en er gaat in ieder geval iets niet goed. Belangrijk wat je zelf al aangeeft, is dat niet álle programma's een internationaal audiofeed hebben (zoals Superbike), maar velen ook wel. Dat wordt nu via live tv niet aangeboden, maar zoals ik het ervaar wel bij terugkijken/starten vanaf het begin.

 

Een tijdelijke workaround is om even een paar minuten terug te scrollen, dan heb je wel internationaal commentaar.

 

We gaan er mee aan de slag, maar houd er rekening mee dat dit lange tijd in beslag kan nemen. Het gaat hier om een flinke change. Zodra er nieuws is, laten we dat uiteraard weten!

22 Reacties 22
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9021Posts
  • 1065Oplossingen
  • 4023Likes

Wederom dank voor de update, @hillbillie - "Gelukkig" is het onderzoek nog niet gesloten, ze zijn er nog mee bezig!

hillbillie
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Nu gebeurt dit: ik schuif het bolletje 5 à 10 minuten naar achteren: het commentaar verandert naar Engels, maar de uitzending blijft live (!!)

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9021Posts
  • 1065Oplossingen
  • 4023Likes

Hi @hillbillie,

 

Helaas nog geen verandering, maar de oorzaak is wel gevonden. Er is helaas nog wat onduidelijkheid wanneer dit aangepast gaat worden, tot die tijd is het gebruik maken van de workaround. Wat je in je laatste bericht aangeeft, herken ik niet op dit moment, maar klinkt wel als een geluk bij een ongeluk 😅

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic