cverhart

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

kan niet inloggen in de ziggo go app wel in mijn ziggo.

Kan niet meer inloggen in de Ziggo Go app, wel in mijn ziggo. Help!

Uitgelicht
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Reacties
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Check, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik ga je gegevens doorzetten aan onze oplospartij. Zij gaan dit probleem handmatig voor je oplossen binnen 5 werkdagen. Hopelijk is er aan het einde van de week goed nieuws en kun je dan weer zonder problemen inloggen op Ziggo GO. We houden via dit topic contact!

16 Reacties 16
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

De inlog van Mijn Ziggo is zelfde als de Ziggo Go App deze zijn identiek, probeer het eens met de gegevens van de Mijn Ziggo app anders wijzig je de Ziggo Go App naar de gegevens van de Mijn Ziggo App.

 

Tevens zijn er werkzaamheden verricht aan de Media Boxen en misschien daardoor niet mogelijk dat de Ziggo Go App het niet doet, deze staan in verbinding met een Media Box in huis.

cverhart
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Alles al geprobeerd en de wachtwoorden opnieuw aangemaakt. Met je laatste zin kan ik helaas niets. Hoe gaan jullie dit oplossen?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @cverhart, welkom op de Ziggo Community!

 

Wat irritant dat het inloggen niet lukt! We hebben op dit moment een storing die we aan het onderzoeken zijn, ik ga je voorbeeld hieraan toevoegen. Ik ben nog benieuwd naar de volgende zaken:

-Ervaar je dit sinds een wachtwoordwijziging (of andere handeling)?

-Welke foutmelding zie je?

-Lukt het inloggen via www.ziggogo.tv wel?

cverhart
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

- De problemen ervaar ik vanaf het moment dat ik een gratis extra tv-pakket heb aangeboden gekregen.

- De melding is: Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct

- ook niet via www.ziggogo.tv 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Bedankt voor je snelle reactie! Kun je ook nog aangeven wanneer je voor het laatst je wachtwoord van Mijn Ziggo hebt gewijzigd? Ik zet het probleem dan voor je door naar onze oplospartij. Zij zullen dit handmatig voor je oplossen dan.

cverhart
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

De laatste keer dat ik het wachtwoord heb gewijzigd was vandaag 15-2 rond 11.30 uur.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Check, dankjewel voor je terugkoppeling. Ik ga je gegevens doorzetten aan onze oplospartij. Zij gaan dit probleem handmatig voor je oplossen binnen 5 werkdagen. Hopelijk is er aan het einde van de week goed nieuws en kun je dan weer zonder problemen inloggen op Ziggo GO. We houden via dit topic contact!

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @cverhart, wij zijn super benieuwd of het inmiddels allemaal weer werkt. Heb je een update voor ons? 

HaagsHans

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik kan met geen mogelijkheid in Ziggo Go komen. Wordt gezegd dat mijn inloggegevens fout zijn. Maar ik weet zeker dat ze goed zijn. Ik kom wel in "mijn Ziggo". Wachtwoord is al een keer veranderd, maar helaas geen succes.

 

Danique94

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing bij ziggo app

Gogolathome

Level 3
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is een drama. Ben ingelogd op andere apparaten.

Volgens advies inlognaam veranderd en kon nog niet inloggen op nieuw apparaat. Daarna als test uitgelogd op ander apparaat en geprobeerd opnieuw in te loggen met nieuwe naam. Onmogelijk!!

Misschien een paar dagen wachten en opnieuw proberen?

M.W.P.L

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hoi allen,

 

Ook hier problemen sinds gisterenavond. Inloggen op Ziggo Go werk niet, ik krijg op alle apparaten de boodschap dat gebruikersnaam en wachtwoord niet correct zijn; terwijl ik gewoon kan inloggen op Mijn Ziggo. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn veranderd omdat ik wel vaker hoor dat dat zou helpen, maar het veranderd niks. Is er een storing? Is er iets aan de hand met mijn account waardoor ik niet goed waardoor niet meer via mijn telefoon naar tv kan kijken? Geen idee. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@M.W.P.L  @cverhart  @Gogolathome  @Danique94  @HaagsHans en Moderators

 

In dit topic is het zelfde probleem aan de hand 

 

Schermafbeelding 2023-01-01 om 14.32.25.png

Er is een Ticket gelogd voor dit probleem.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag alleemaal,

Sinds 31 december 2022 ontvangen wij van meer klanten het bericht dat het niet lukt om in te loggen in Ziggo GO (app en web). Dit probleem is bij ons in onderzoek en we doen ons best om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. In dit topic wat hierover loopt blijf je op de hoogte van de stand van zaken. 

marcvern7476

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo, het lukt sinds kort niet om in te loggen op de Ziggo Go app, wel in mijn ziggo in een browser. Wij hebben meerdere apple apparaten in het huishouden. heb op de apparaten waar het inloggen niet lukt de app meerdere malen verwijderd (ipad 2021, 2x iphone 13 pro) maar ook op de macbook pro 2021 model lukt het niet (meer). Kon op zowel de iphone 13 pro als op de macbook pro tot voor kort gewoon inloggen. Het lijkt erop dat sinds ik de ipade nieuw heb er iets is gebeurd met mijn Ziggo Go account. Graag advies en hulp hierbij .... 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @marcvern7476, welkom op de Ziggo Community!
 

Er is helaas een storing gaande met het inloggen bij Ziggo GO. Hier vind je het centrale topic daarvoor, daar blijf je ook op de hoogte van de laatste status. Dit topic wordt gesloten.

Uitgelicht topic