HMaria22

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

kan geen series of films downloaden op laptop

Ik kan op mijn laptop windows 11 Home Lenovo Ideapad 3 17ITL6 geen opie vinden voor het downloaden van series/films. Alleen kijken/Op TV bekijken/Toevoegen Kijklijst . Ik gebruik Ziggo GO in combinatie met Chrome of MS Edge. Beide werken niet.

Ik lees van alles over apparaat registreren maar waar is onduidelijk.

Op mijn telefoon en Tablet kan ik wel  films/series downloaden.

Laptop is net nieuw. Klantenservice verwees naar deze community.

 

Wat is er aan de hand? Wie heeft er een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HMaria22
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

App verwijderd op tablet Lenovo TB-X505F. Opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Kan nu serie/of film downloaden. Echter op Tablet is maar 3G Beschikbaar voor downloads. Dit is grofweg 1 serie van 10 afleveringen. De tablet heeft meer geheugen.

Zonder iets te doen, kan ik nu ook op de Samsung A72 series/films downloaden. Echter ook met beperking van 3G.

Voor de OPPO is er ook een beperking van 3GB.

 

Waarom deze beperking voor 3G, kan deze verhoogd worden?

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Voor zover ik weet werkt dit alleen met de app op android en ios.

 

De windows app is eigenlijk geen app maar een browser.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het downloaden van series en films is via desktop en laptop (Windows en Mac) browser niet mogelijk 

HMaria22
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Jammer dat dit via laptop niet mogelijk. MAAR:

Het werkt NIET op mijn tablet: Na keuze download serie krijg ik niet het  registratiescherm maar meteen de download statusbalk, die op "0" blijft staan En ipv keuze "download" krijgt men "Wachten" (de volgende morgen stand dit nog steeds.

 

Het werkt NIET op mijn samsungA72; Na keuze download serie krijg ik het  registratiescherm, registreer mijn Samsung,  start download die oploopt tot 55% (met tekst download compleet). Vervolgens naar downloads waar de serie wel staat maar met tekst helaas niet beschikbaar en niet gestart kan worden . 

Dit kan men herhalen voor elke andere willekeurige serie of film maar steeds weer registreren en na download serie niet beschikbaar.

 

Het werkt WEL op mijn OPPO, apparaat wordt geregistreerd (teller op 1 geregistreerde apparaten) en serie kan gedownload worden en is daarna afspeelbaar.

 

Matige score van 33%, maar mijn voorkeur gaat uit naar kijken op een tablet en daar werkt de download  niet. Kortom een teleurgestelde klant die iets gekocht heeft bij een winkel met de mededeling": "Misschien werkt het"

 

Wie heeft er nog een idee? 

 

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de Ziggo go app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

HMaria22
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

App verwijderd op tablet Lenovo TB-X505F. Opnieuw geïnstalleerd en het werkt. Kan nu serie/of film downloaden. Echter op Tablet is maar 3G Beschikbaar voor downloads. Dit is grofweg 1 serie van 10 afleveringen. De tablet heeft meer geheugen.

Zonder iets te doen, kan ik nu ook op de Samsung A72 series/films downloaden. Echter ook met beperking van 3G.

Voor de OPPO is er ook een beperking van 3GB.

 

Waarom deze beperking voor 3G, kan deze verhoogd worden?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik heb eerlijk gezegd nooit geweten dat daar een limiet voor was. Als ik het goed heb verdwijnt een programma zodra die is gekeken. Dan klinkt 3Gb als een logische keuze. Deze functie is bedoeld om iets te kunnen kijken op het moment dat er geen mobiele internet of wifi verbinding is.

HMaria22
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

3GB is groot genoeg  voor 1 serie van 10 afleveringen van 45 min. Voor vakantie (op de camping) van een aantal weken in het buitenland is dit niet zoveel. Ik had de indruk dat ik meer kon downloaden. Helaas. In Nederland kan ik (meestal) uit de voeten met mijn abonnement (unlimited) van mijn provider (als ik voldoende bereik heb wat helaas niet altijd het geval is).

 

Iedereen bedankt voor hun bijdrage.

Uitgelicht topic