ik zit gewoon thuis en krijg van Ziggo Go de melding Helaas deze video is buiten de EU niet beschikbaar
Opgelost! Ga naar oplossing.
word steeds gekker. Heb een uur geleden met Ziggo gebeld en ook een medewerker aan de lijn gehad. die stelde me in de wachtlijn en liet meer dan 30 minuten niets meer van zich horen. toen ik ophing was mijn laptop offline. nadat ik het wifi weer aangezet had werkte weer alles en ik kan ook weer Ziggo GO kijken
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je gebruikt net (per ongeluk) een vpn?
wat is een vpn?
begijp nu (dankzij google) dat dit een Virtueel Particulier Netwerk is. mijn buurman heeft dit bij mij ivm met de nieuwe tuinverlichting aangelegd
maar dat werkt al maanden zonder problemen
Welke cijfers zie je hier staan? What Is My IP? Quickly See My IP Address
IPv4 (laat hier de de cijfers zien van de eerste 2 blokken cijfers, de rest niet.)
en op mijn mobiele telefoon kan ik gewoon Ziggo GO kijken
bedankt voor je reactie, ik begrijp dat je nu naar bed bent en hoop nog iets meer van je te horen
Welke cijfers zie je hier staan? What Is My IP? Quickly See My IP Address
IPv4 (laat hier de de cijfers zien van de eerste 2 blokken cijfers, de rest niet.)
heel vreemd. Vanmorgen had ik een IP dress met de locatie Amsterdam en als ik nu de link open heb een met de locatie New York 164.92. ......
vanmorgen kon ik me trouwens niet bij mijn Ziggo aanmelden en daardoor ook niet hier reageren
Dat is niet vreemd als je een VPN gebruikt, dan krijg je telkens een ander IP adres en dat kan evengoed en meestal een buitenlands IP adres.
"begijp nu (dankzij google) dat dit een Virtueel Particulier Netwerk is. mijn buurman heeft dit bij mij ivm met de nieuwe tuinverlichting aangelegd
maar dat werkt al maanden zonder problemen"
Dan heb je maanden geluk gehad.
Ik begrijp helemaal niet waarom je een VPN zou moeten gebruiken voor de tuinverlichting.
Er is antivirus software dat van een vpn gebruikt maakt, ze zullen het wel zoiets als privacy bescherming noemen.
@Helmut schreef:
vanmorgen kon ik me trouwens niet bij mijn Ziggo aanmelden en daardoor ook niet hier reageren
Mogelijk ben je geblokt bij Ziggo, omdat die constant een ander IP adres ziet en dat wijst meestal op een hackpoging om in je Mijn Ziggo te komen en bepaalde IP adres reeksen zijn sowieso geblokt, omdat van die IP adres reeksen veel hackpogingen komen.
Een VPN is niet per se veiliger en zeker niet handiger als je het op deze manier gebruikt.
word steeds gekker. Heb een uur geleden met Ziggo gebeld en ook een medewerker aan de lijn gehad. die stelde me in de wachtlijn en liet meer dan 30 minuten niets meer van zich horen. toen ik ophing was mijn laptop offline. nadat ik het wifi weer aangezet had werkte weer alles en ik kan ook weer Ziggo GO kijken
heb ook weer een IP adrs met locatie Amsterdam
@Helmut Ik ben benieuwd of dat blijft lukken, want als je straks weer een IP adres buiten de EU krijgt via je VPN, dan gaat het weer mis.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.