1
Vraag
2
Reacties
Helmut

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

kan geen Ziggo GO op mijn laptop kijken

ik zit gewoon thuis en krijg van Ziggo Go de melding Helaas deze video is buiten de EU niet beschikbaar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

word steeds gekker. Heb een uur geleden met Ziggo gebeld en ook een medewerker aan de lijn gehad. die stelde me in de wachtlijn en liet meer dan 30 minuten niets meer van zich horen. toen ik ophing was mijn laptop offline. nadat ik het wifi weer aangezet had werkte weer alles en ik kan ook weer Ziggo GO kijken

 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je gebruikt net (per ongeluk) een vpn?

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

wat is een vpn?

 

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

begijp nu (dankzij google) dat dit een Virtueel Particulier Netwerk is. mijn buurman heeft dit bij mij ivm met de nieuwe tuinverlichting aangelegd

maar dat werkt al maanden zonder problemen

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke cijfers zie je hier staan? What Is My IP? Quickly See My IP Address

IPv4 (laat hier de de cijfers zien van de eerste 2 blokken cijfers, de rest niet.)

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

en op mijn mobiele telefoon kan ik gewoon Ziggo GO kijken

 

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor je reactie, ik begrijp dat je nu naar bed bent en hoop nog iets meer van je te horen

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@Helmut  als je de  link gebruikt in de post van @Bert  dan kom je op een webpagina waar je info te zien krijgt over het adres wat je van ziggo hebt gekregen. Daar staat dan ook de locatie bij waar het aan gekoppeld is. Als deze niet in de EU is dan zou at de melding verklaren.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke cijfers zie je hier staan? What Is My IP? Quickly See My IP Address

IPv4 (laat hier de de cijfers zien van de eerste 2 blokken cijfers, de rest niet.)

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

heel vreemd. Vanmorgen had ik een IP dress met de locatie Amsterdam en als ik nu de link open heb een met de locatie New York 164.92. ......

 

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

vanmorgen kon ik me trouwens niet bij mijn Ziggo aanmelden en daardoor ook niet hier reageren

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat is niet vreemd als je een VPN gebruikt, dan krijg je telkens een ander IP adres en dat kan evengoed en meestal een buitenlands IP adres.

 

"begijp nu (dankzij google) dat dit een Virtueel Particulier Netwerk is. mijn buurman heeft dit bij mij ivm met de nieuwe tuinverlichting aangelegd

maar dat werkt al maanden zonder problemen"

 

Dan heb je maanden geluk gehad.

Ik begrijp helemaal niet waarom je een VPN zou moeten gebruiken voor de tuinverlichting.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Er is antivirus software dat van een vpn gebruikt maakt, ze zullen het wel zoiets als privacy bescherming noemen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Helmut  schreef:

vanmorgen kon ik me trouwens niet bij mijn Ziggo aanmelden en daardoor ook niet hier reageren


Mogelijk ben je geblokt bij Ziggo, omdat die constant een ander IP adres ziet en dat wijst meestal op een hackpoging om in je Mijn Ziggo te komen en bepaalde IP adres reeksen zijn sowieso geblokt, omdat van die IP adres reeksen veel hackpogingen komen.

Een VPN is niet per se veiliger en zeker niet handiger als je het op deze manier gebruikt.

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

word steeds gekker. Heb een uur geleden met Ziggo gebeld en ook een medewerker aan de lijn gehad. die stelde me in de wachtlijn en liet meer dan 30 minuten niets meer van zich horen. toen ik ophing was mijn laptop offline. nadat ik het wifi weer aangezet had werkte weer alles en ik kan ook weer Ziggo GO kijken

 

Helmut
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

heb ook weer een IP adrs met locatie Amsterdam

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Helmut Ik ben benieuwd of dat blijft lukken, want als je straks weer een IP adres buiten de EU krijgt via je VPN, dan gaat het weer mis.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic