Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
TheOrangeSkull

Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

issues opnieuw inloggen / ondertiteling wordt niet weergeven / buffering met gevolg 30 seconden

kijk TV via mijn browser (www.ziggogo.tv)

• optie Tekstballontje (Geluid/Ondertiteling) rechtsboven is beschikbaar bij een uitzending - schakel ondertiteling in door Nederlands te selecteren. Resulteert in geen zichtbaar ondertiteling.
  • www.ziggogo.tv in browser vraagt sinds vorige jaar elke paar uur om opnieuw in te loggen.
    Niet opgelost.
  • Een buffering issue net aan het einde van een uitzending, schiet ongeveer 30s of meer vooruit.
16 Reacties 16
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17691Posts
  • 790Oplossingen
  • 4589Likes

Als je naar Ziggogo.tv gaat in Chrome of Edge kom je dit vierkantje tegen in groen omcirkeld, hiermee kan je dus de ondertiteling regelen. Voor Chrome en voor Edge zijn er nu nieuwe Ziggo Go App 

Installeer nu de nieuwe feature van Ziggogo.tv via Chrome  of dit topic Ziggo is gestopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10 

Hier in staan de installatie optie's voor Chrome en Edge

Schermafbeelding 2022-01-16 om 12.52.23.png

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5016Posts
  • 513Oplossingen
  • 1937Likes

Hey @TheOrangeSkull

Zo te lezen ervaar je een aantal problemen met Ziggo Go maar is Dave! er om je te helpen 🙂 Is het gelukt met de gegeven tips? Mocht je nog steeds problemen ervaren, laat het gerust weten. 

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

@Dave je oplossing help bij mij niet

optie Tekstballontje (Geluid/Ondertiteling) rechtsboven is beschikbaar bij een uitzending - schakel ondertiteling in door Nederlands te selecteren. Resulteert in geen zichtbaar ondertiteling.

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

@Mariska

Hi heb nog steeds deze 3 issues

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17691Posts
  • 790Oplossingen
  • 4589Likes

Jammer dat het niet gewerkt heeft misschien weet @Cecilia  een oplissing die is straks werkzaam en anders @Mariska  er maandag weer. Ik ga nog even testen en uitproberen.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1713Posts
  • 198Oplossingen
  • 518Likes

@TheOrangeSkull Wat jammer dat ze niet verdwenen zijn! Ik wil graag beginnen met het opnieuw inloggen. Wanneer je inlogt via de browser, kun je "blijf ingelogd (vink uit als dit een gedeelde computer is)" aanvinken. Heb je deze optie aangevinkt? Zo ja dan ben ik benieuwd of je in de incognito modus werkt? 

Dan komen we bij punt twee 🙂 Wanneer ik het hier via de browser test, werkt de ondertiteling wel. Rechtsboven in vind je een icoontje van een tekstvak, hier kun je kiezen voor het soort ondertiteling dat je bij de uitzending wilt hebben ( kies voor gesproken ondertiteling) . Mocht je dit niet te zien krijgen, dan ontvang ik graag voorbeelden van programma's waarbij dit het geval is zodat ik dit na kan kijken. 

Dan komen we bij het laatste punt terecht, zou je kunnen toe lichten wat er precies gebeurt aan het einde van de uitzending? Dan kan ik dit mogelijk reproduceren. 

We gaan er samen vast en zeker uitkomen! 

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

@TheOrangeSkull_0-1643239550089.png Lotte

1) ja - aangevinkt (dit computer wordt niet gedeeld) - in incognito modus moet ik opnieuw inloggen

2) op dit moment geen voorbeelden

3) buffering issue net aan het einde van een uitzending, schiet ongeveer 30s of meer vooruit. Zal dit proberen te capturing in een video file

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag 27-01-2022 om 11:35 wordt ik automatisch uitgelogd uit https://www.ziggogo.tv/nl/tv/channel-asset.html/. . . . .

graag hoor ik hoe ik dit kan troubleshooten

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag 27-01-2022 om 17:05 op rtl7 storage wars(S2-17)  16:36 - 17:05 en 17:05 - 17:33  storage wars(S2-18).

Bij 17:05 buffert het 10-30 seconden vooruit waardoor ik het begin van aflevering storage wars(S2-18) mis.

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Vandaag 27-01-2022 om 20:29 op rtl7 john wick 20:29 - 22:32 en 22:32 - 00:33 knock knock.

Bij 22:32 buffert het 10-30 seconden voouit

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Er wordt geen Nederlands ondertiteling weer gegeven.

2022-01-27 22_41_52-TV Kijken - Iron.png

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 655Posts
  • 103Oplossingen
  • 271Likes

Dank voor de betreffende voorbeelden, het lastige is dat we dit niet zo exact kunnen reproduceren doordat we ook gebonden zijn aan de reclameblokken. 
Ik heb het topic in geheel doorgelezen en mis enkele technische stukken aan informatie. Kun je die aanvullen? 

- Op wat voor type apparaat speelt dit? 
- welke browser? Ervaar je dit probleem ook in andere browsers?
- is het ook op een andere laptop met jouw account het geval? 

Met die informatie kunnen we gerichter verder zoeken waar deze problemen vandaan komen. 

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

- Op wat voor type apparaat speelt dit?

HP LAPTOP ELITEBOOK
- welke browser? Ervaar je dit probleem ook in andere browsers?

CHROME; OPERA; SRWARE IRON GEBRUIK GEEN IE OF EDGE
- is het ook op een andere laptop met jouw account het geval?

GEEN ANDERE LAPTOP(en of smartphone, tablet) TOT MIJN BESCHIKKING

Kan ik op de zelfde laptop via een vm een clean installation maken en het daar testen.

win7 sp1 x64 (ik prefeer de win7 omgeving)

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 1713Posts
  • 198Oplossingen
  • 518Likes

Goedemorgen @TheOrangeSkull, bedankt voor deze heldere terugkoppeling! Is het ook niet gelukt via een clean installation? 

TheOrangeSkull
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 36Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

helaas ook niet gelukt

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 309Oplossingen
  • 644Likes

Gezien je dit de afgelopen periode op 1 specifiek apparaat hebt ervaren, ben ik heel benieuwd hoe het gaat op bijv. je mobiele telefoon of tablet met de Ziggo GO app.

Wij hebben hier zelf geen HP Elitebook om dit op te reproduceren. De laptops die we beschikken, testen we het via Chrome en Edge en daar kunnen we deze problemen niet op waarnemen.

Hoe lijkt het bij jou op een ander apparaat?
@TheOrangeSkull

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Ziggo GO krijgt een update!

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates