Meestal een error van invalid token.
Opgelost! Ga naar oplossing.
geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.
ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie.
PS:
@Lotte Is er een ‘update’
Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke telefoon heb je precies?
@Bert Telefoon?????
@sjoerd001 Ik ging uit van de Ziggo Go app op een telefoon, maar die kan op veel meer apparaten zitten.
Op welk apparaat precies ervaar je dit?
Hi @sjoerd001
Wat irritant dat Ziggo GO niet meer als vanouds werkt na de laatste update. We zijn inmiddels alweer een paar dagen verder en ik ben benieuwd of het probleem nog steeds aan de orde van de dag is? Zo ja, dan zien we graag de antwoorden tegemoet op de door @Bert gestelde vragen. En waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of je toevallig ook al geprobeerd hebt om je wachtwoord van Mijn Ziggo (welke je gebruikt voor het inloggen op Ziggo GO) al eens hebt gewijzigd? 🙂
@sjoerd001 schreef: "Telefoon?????"
In veel gevallen wil het nog wel eens helpen als je direct in je bericht beschrijft op welk apparaat je de ZiggoGo-app gebruikt en waar het probleem verschijnt. Dat scheelt een boel vragen en vooral tijd. 💡
geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.
ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie.
PS:
@Lotte Is er een ‘update’
Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.
Fijn dat het probleem is opgelost, @sjoerd001! Voor de activatie van IPv6 heb je een ander topic, dus dat kunnen we beter gescheiden houden en daar komen we zo snel mogelijk op terug 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.