Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
sjoerd001
Level 6

invalid:token sinds update Ziggo GO

• Geen idee wat dit is maar ziggo go werkt na laatste update niet meer normaal. Duurt soms 1.5 min om een zender na start te bekijken.

Meestal een error van invalid token.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sjoerd001
Level 6
Topicstarter

geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.

ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie. 

PS: 

@Lotte  Is er een ‘update’

Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke telefoon heb je precies?

0 Kudos
sjoerd001
Level 6
Topicstarter

@Bert Telefoon?????

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@sjoerd001 Ik ging uit van de Ziggo Go app op een telefoon, maar die kan op veel meer apparaten zitten.

Op welk apparaat precies ervaar je dit?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @sjoerd001

Wat irritant dat Ziggo GO niet meer als vanouds werkt na de laatste update. We zijn inmiddels alweer een paar dagen verder en ik ben benieuwd of het probleem nog steeds aan de orde van de dag is? Zo ja, dan zien we graag de antwoorden tegemoet op de door @Bert gestelde vragen. En waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of je toevallig ook al geprobeerd hebt om je wachtwoord van Mijn Ziggo (welke je gebruikt voor het inloggen op Ziggo GO) al eens hebt gewijzigd? 🙂

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@sjoerd001  schreef: "Telefoon?????"

In veel gevallen wil het nog wel eens helpen als je direct in je bericht beschrijft op welk apparaat je de ZiggoGo-app gebruikt en waar het probleem verschijnt. Dat scheelt een boel vragen en vooral tijd. 💡

sjoerd001
Level 6
Topicstarter

geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.

ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie. 

PS: 

@Lotte  Is er een ‘update’

Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Fijn dat het probleem is opgelost, @sjoerd001! Voor de activatie van IPv6 heb je een ander topic, dus dat kunnen we beter gescheiden houden en daar komen we zo snel mogelijk op terug 🙂 

0 Kudos