Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
sjoerd001

Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

invalid:token sinds update Ziggo GO

  • Geen idee wat dit is maar ziggo go werkt na laatste update niet meer normaal. Duurt soms 1.5 min om een zender na start te bekijken.

Meestal een error van invalid token.

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.

ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie. 

 

PS: 

@Lotte  Is er een ‘update’

 

 

Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57638Posts
  • 3841Oplossingen
  • 14061Likes

Welke telefoon heb je precies?

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Bert Telefoon?????

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57638Posts
  • 3841Oplossingen
  • 14061Likes

@sjoerd001 Ik ging uit van de Ziggo Go app op een telefoon, maar die kan op veel meer apparaten zitten.

Op welk apparaat precies ervaar je dit?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5884Posts
  • 1472Oplossingen
  • 1981Likes

Hi @sjoerd001

Wat irritant dat Ziggo GO niet meer als vanouds werkt na de laatste update. We zijn inmiddels alweer een paar dagen verder en ik ben benieuwd of het probleem nog steeds aan de orde van de dag is? Zo ja, dan zien we graag de antwoorden tegemoet op de door @Bert gestelde vragen. En waar ik ook nieuwsgierig naar ben is of je toevallig ook al geprobeerd hebt om je wachtwoord van Mijn Ziggo (welke je gebruikt voor het inloggen op Ziggo GO) al eens hebt gewijzigd? 🙂

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1995Posts
  • 75Oplossingen
  • 917Likes

@sjoerd001  schreef: "Telefoon?????"

In veel gevallen wil het nog wel eens helpen als je direct in je bericht beschrijft op welk apparaat je de ZiggoGo-app gebruikt en waar het probleem verschijnt. Dat scheelt een boel vragen en vooral tijd. 💡

sjoerd001
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

geen idee wat het was, maar ik heb sinds de melding deze fout niet meer gezien.

ik was op dat moment wel bezig met radvd te activeren op verschillende routers, misschien een conflict met de configuratie. 

 

PS: 

@Lotte  Is er een ‘update’

 

 

Vroeg @Ziggo voor activatie van ipv6, maar nog steeds geen update van de router.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2178Posts
  • 225Oplossingen
  • 411Likes

Fijn dat het probleem is opgelost, @sjoerd001! Voor de activatie van IPv6 heb je een ander topic, dus dat kunnen we beter gescheiden houden en daar komen we zo snel mogelijk op terug 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...

Geplaatst in Ziggo Updates