Ik kan niet meer inloggen op Ziggo go. Niet op mobiel, tablet of PC. Android of IOS maakt geen verschil.
Dit lijkt te zijn ontstaan na de aanschaf van ViaPlay.
Inloggen op "mijn ziggo" lukt wel met gebruikersnaam en wachtwoord. Alle tips van Ziggo al geprobeerd. Dus ook wachtwoord en gebruikersnaam al eens gwijizgd.
Wie heeft er nuttige tips. Met de helpdesk van Ziggo kwam ik ook geen streep verder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
@fam.broeders van harte welkom! Oef, irritant natuurlijk. Daar zit je niet op te wachten. We gaan eens samen sleutelen en dan heb ik hier alvast wat tips en vragen voor je:
- werkt het wel via een browser?
- welke melding in de App krijg je precies?
- kan je dan eens je cache-cookies van al de browsers wissen en via Mijn Ziggo je wachtwoord aanpassen? Na 24 uur kan je dan weer inloggen in je Ziggo Go. Wil je aangeven of het daarmee gelukt is?
Dankje!
Beste Jacob.
De melding is controleer je gebruikersnaam en wachtwoord.
Je tips ga ik opvolgen wederom maar heb ik al geprobeerd. Dus hoop een keer op effect.
Nee hoor @Jacob geen enkel resultaat. Baal er zo langzaam flink van. Kan op mijn ziggo gewoon inloggen en op de ziggo go app niet.
Ik lees met interesse mee...
Heb hetzelfde probleem (alleen niet naar aanschaf van Viaplay). Dezelfde stappen als jij doorlopen, maar ik blijf dezelfde melding krijgen dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. Mijnziggo werkt wel, ziggo go niet...
Geen reacties meer van iemand???
Hi @fam.broeders. Ik heb je gegevens doorgezet naar onze achterliggende afdeling, zij moeten dit handmatig voor je gaan oplossen. Dit doen zij in ieder geval binnen 5 werkdagen, ze gaan natuurlijk voor zo snel mogelijk. Ik wil je vragen het de komende dagen aan te kijken en het af en toe te proberen.
@Tim2012, je hebt het wachtwoord ook al gewijzigd en vervolgens een uur gewacht met inloggen?
Hoi Monica,
Ja, dat heb ik allemaal al gedaan. inmiddels ook een eigen topic aangemaakt.
Groet Tim
Beste @Monica er is nog steeds geen enkele oplossing. Word5 langzaam erg vervelend dat ik nog steeds niet kan inloggen op ziggogo. Ook geen enkel bericht vanuit ziggo meer ontvangen over een mogelijke oplossing. Het geduld wordt helemaal niet beloond. Is er dan niemand dit kan oplossen binnen dat enorme bedrijf.
Rene
Het wil nog niets echt vlotten begrijp ik, @fam.broeders
Ik kan mij voorstellen dat het zo langzaam aan wel erg vervelend begint te worden. Ik heb nogmaals de gegevens doorgezet naar de afdeling die dit moet oplossen. Nu is het helaas wederom afwachten. Wil je het de aankomende dagen in de gaten houden?
Ben ik weer. Kun je jouw gebruikersnaam waarmee je inlogt in Mijn Ziggo eens in jouw profiel plaatsen? Mag wel tussen haakjes achter jouw huisnummer.
Dan ga ik vanuit hier nog even checken.
Doen @Jiri
Dankjewel @fam.broeders
Er leek iets niet helemaal goed te gaan met de registratie. Ik heb het Mijn Ziggo account nu helemaal verwijderd.
Wil je je opnieuw registreren?
Het kan niet anders dan dat het daarna opgelost is.
Ook dat wil niet lukken helaas. Er bestaat dan nog een account. Op **Emailadres verwijderd door Mod** waarschijnlijk. En als ik daarmee inlog dan zegt het systeem dat dat een account van Vodafone is terwijl ik daar geen producten meer van heb.
Dat account heb ik bij deze dan ook voor je verwijderd. Je mag het nu nog een keer proberen 😉
@Jiri hij herkent de combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer niet. Wordt steeds gekker...
Het zit ons niet mee, Rene. Wil je het over een uurtje nog eens proberen?
Ik heb echt alles verwijderd, maar wellicht dat dit nog niet helemaal verwerkt is? 🙂
@Jiri geen enkele mogelijkheid om een nieuw account te maken. Zegt dan steeds dat er al een account bestaat op de postcode en adres. Als ik die dan wil opvragen zegt het systeem de postcode en huisnummer niet te kennen bij dit klantnummer. Kom dus geen streep verder
Goedemiddag @fam.broeders
In onze achterliggende systemen ging het niet helemaal goed. Excuses! Ik heb het 1 en ander nu moeten corrigeren, en dat duurt wel tot 24 uur.
Wil je uiterlijk donderdag eens proberen opnieuw te registreren?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.