Vraag
Reacties
fam.broeders
Level 2

inlogproblemen ziggo go app lukt niet

Ik kan niet meer inloggen op Ziggo go. Niet op mobiel, tablet of PC. Android of IOS maakt geen verschil.

 

Dit lijkt te zijn ontstaan na de aanschaf van ViaPlay.

 

Inloggen op "mijn ziggo" lukt wel met gebruikersnaam en wachtwoord.  Alle tips van Ziggo al geprobeerd. Dus ook wachtwoord en gebruikersnaam al eens gwijizgd.

 

Wie heeft er nuttige tips. Met de helpdesk van Ziggo kwam ik ook geen streep verder.

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
23 Reacties 23
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@fam.broeders van harte welkom! Oef, irritant natuurlijk. Daar zit je niet op te wachten. We gaan eens samen sleutelen en dan heb ik hier alvast wat tips en vragen voor je:

- werkt het wel via een browser? 

- welke melding in de App krijg je precies?

- kan je dan eens je cache-cookies van al de browsers wissen en via Mijn Ziggo je wachtwoord aanpassen? Na 24 uur kan je dan weer inloggen in je Ziggo Go. Wil je aangeven of het daarmee gelukt is?

Dankje! 

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Beste Jacob. 

 

De melding is controleer je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je tips ga ik opvolgen wederom maar heb ik al geprobeerd. Dus hoop een keer op effect. 

fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Nee hoor @Jacob  geen enkel resultaat. Baal er zo langzaam flink van. Kan op mijn ziggo gewoon inloggen en op de ziggo go app niet.

0 Kudos
Tim2012
Level 2

Ik lees met interesse mee...

Heb hetzelfde probleem (alleen niet naar aanschaf van Viaplay). Dezelfde stappen als jij doorlopen, maar ik blijf dezelfde melding krijgen dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. Mijnziggo werkt wel, ziggo go niet...

fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Geen reacties meer van iemand???

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @fam.broeders. Ik heb je gegevens doorgezet naar onze achterliggende afdeling, zij moeten dit handmatig voor je gaan oplossen. Dit doen zij in ieder geval binnen 5 werkdagen, ze gaan natuurlijk voor zo snel mogelijk. Ik wil je vragen het de komende dagen aan te kijken en het af en toe te proberen.  

 

@Tim2012, je hebt het wachtwoord ook al gewijzigd en vervolgens een uur gewacht met inloggen? 

 

0 Kudos
Tim2012
Level 2

Hoi Monica,

 

Ja, dat heb ik allemaal al gedaan. inmiddels ook een eigen topic aangemaakt.

 

Groet Tim

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Beste @Monica er is nog steeds geen enkele oplossing. Word5 langzaam erg vervelend dat ik nog steeds niet kan inloggen op ziggogo. Ook geen enkel bericht vanuit ziggo meer ontvangen over een mogelijke oplossing. Het geduld wordt helemaal niet beloond. Is er dan niemand dit kan oplossen binnen dat enorme bedrijf.

 

Rene

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het wil nog niets echt vlotten begrijp ik, @fam.broeders
Ik kan mij voorstellen dat het zo langzaam aan wel erg vervelend begint te worden. Ik heb nogmaals de gegevens doorgezet naar de afdeling die dit moet oplossen. Nu is het helaas wederom afwachten. Wil je het de aankomende dagen in de gaten houden?

 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@fam.broeders


Ben ik weer. Kun je jouw gebruikersnaam waarmee je inlogt in Mijn Ziggo eens in jouw profiel plaatsen? Mag wel tussen haakjes achter jouw huisnummer. 
Dan ga ik vanuit hier nog even checken. 

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Doen @Jiri 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dankjewel @fam.broeders 
Er leek iets niet helemaal goed te gaan met de registratie. Ik heb het Mijn Ziggo account nu helemaal verwijderd.
Wil je je opnieuw registreren? 


Het kan niet anders dan dat het daarna opgelost is.

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

Ook dat wil niet lukken helaas. Er bestaat dan nog een account. Op **Emailadres verwijderd door Mod** waarschijnlijk. En als ik daarmee inlog dan zegt het systeem dat dat een account van Vodafone is terwijl ik daar geen producten meer van heb. 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dat account heb ik bij deze dan ook voor je verwijderd. Je mag het nu nog een keer proberen 😉

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

@Jiri hij herkent de combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer niet. Wordt steeds gekker... 

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Het zit ons niet mee, Rene. Wil je het over een uurtje nog eens proberen? 
Ik heb echt alles verwijderd, maar wellicht dat dit nog niet helemaal verwerkt is? 🙂

0 Kudos
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

@Jiri geen enkele mogelijkheid om een nieuw account te maken. Zegt dan steeds dat er al een account bestaat op de postcode en adres. Als ik die dan wil opvragen zegt het systeem de postcode en huisnummer niet te kennen bij dit klantnummer. Kom dus geen streep verder

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @fam.broeders

 

In onze achterliggende systemen ging het niet helemaal goed. Excuses! Ik heb het 1 en ander nu moeten corrigeren, en dat duurt wel tot 24 uur. 
Wil je uiterlijk donderdag eens proberen opnieuw te registreren?