Vraag
Reacties
fam.broeders
Level 2

inlogproblemen ziggo go app lukt niet

Ik kan niet meer inloggen op Ziggo go. Niet op mobiel, tablet of PC. Android of IOS maakt geen verschil.

Dit lijkt te zijn ontstaan na de aanschaf van ViaPlay.

Inloggen op "mijn ziggo" lukt wel met gebruikersnaam en wachtwoord.  Alle tips van Ziggo al geprobeerd. Dus ook wachtwoord en gebruikersnaam al eens gwijizgd.

Wie heeft er nuttige tips. Met de helpdesk van Ziggo kwam ik ook geen streep verder.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
23 Reacties 23
fam.broeders
Level 2
Topicstarter

@Jamyla het wordt steeds slechter met alle oplossingen die jullie bieden. Nu kan ik helemaal niet meer inloggen in mijn ziggo en opnieuw aanmelden lukt niet omdat er al een account zou bestaan bij mijn gegevens. Is er dan niemand die een oplossing kan bieden. Groet René 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @fam.broeders,

Het lijkt van kwaad tot erger te gaan 😞 Ik zie inderdaad dag er nog een laatste hindernis was, sorry! Dit moet nu opgelost zijn, wil je het nog eenmalig proberen?

fam.broeders
Level 2
Topicstarter

@Jamyla Nee hoor het werkt nog steeds niet. Kan niet inloggen en geen nieuw account aanmaken. Alle gegevens van me zijn onbekend. Wel vreemd dat ze me nog steeds rekeningen kunnen sturen met deze gegevens. Dit zijn nu alle de zoveelste excuses over achterliggende systemen en wat al niet meer. Ik ben nu echt heel teleurgesteld over alle hulp die me geboden is. Het inlog probleem bestaat nu zo’n 4 weken en de oplossing is nog steeds niet gevonden. Sterker nog het is alleen maar groter geworden. Ik denk ook dat mij. Teleurstelling niet meer dan terecht is.

Ook de telefonische helpdesk beloofd allerlei spoedbehandeling en oplossing maar er komt niets dan vanuit ziggo.

Ik ben heel benieuwd naar de volgende stap en de genoegdoening die meer dan op zijn plaats is denk ik.

Groet van een zeer teleurgestelde klant, René 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Zojuist is je account eruit gehaald en van mijn kant de vraag om de registratie opnieuw te doen. 
Laat je het me weten dat het gelukt is?