Goedemiddag,
Begin van de week abonnement gewijzigd naar Internet Max en Kabel TV.
Vandaag na de installatie van het modem wilden ik de gebruikelijke apparaten updaten en opnieuw inloggen.
Maar helaas krijg ik zowel op de Smart TV, als in de app en via de laptop de onderstaande foutmelding.
Gebeld naar Ziggo, daar een medewerker gesproken met haar wat stappen doorlopen als in wachtwoord gewijzigd en de gebruikersnaam gewijzigd maar tevergeefs blijf ik bovenstaande melding ervaren.
Wie o wie kan mij helpen om dit op te lossen ajb?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na een wijziging van een abonnement moeten de achterliggende servers de update nog krijgen.
Daar gaat vrijwel altijd een nacht overheen, zijn er veel wijzigingen, dan kan het 2 nachten zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na een wijziging van een abonnement moeten de achterliggende servers de update nog krijgen.
Daar gaat vrijwel altijd een nacht overheen, zijn er veel wijzigingen, dan kan het 2 nachten zijn.
Hoi @Vincjansen en welkom op de Community! Wat @Bert aangeeft, klopt helemaal. Dat neemt niet weg dat het erg zuur is wanneer een dienst niet werkt. Werkt alles weer zoals gewend? Zo niet, laat het ons weten.
Bedankt voor de reply.
Inmiddels opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.