1
Vraag
2
Reacties
Vincjansen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

inloggen Ziggo Go na modem wijziging

Goedemiddag,

Begin van de week abonnement gewijzigd naar Internet Max en Kabel TV.

Vandaag na de installatie van het modem wilden ik de gebruikelijke apparaten updaten en opnieuw inloggen.

Maar helaas krijg ik zowel op de Smart TV, als in de app en via de laptop de onderstaande foutmelding.

Vincjansen_0-1627468173834.png

 

Gebeld naar Ziggo, daar een medewerker gesproken met haar wat stappen doorlopen als in wachtwoord gewijzigd en de gebruikersnaam gewijzigd maar tevergeefs blijf ik bovenstaande melding ervaren.

Wie o wie kan mij helpen om dit op te lossen ajb?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Na een wijziging van een abonnement moeten de achterliggende servers de update nog krijgen.

Daar gaat vrijwel altijd een nacht overheen, zijn er veel wijzigingen, dan kan het 2 nachten zijn.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Na een wijziging van een abonnement moeten de achterliggende servers de update nog krijgen.

Daar gaat vrijwel altijd een nacht overheen, zijn er veel wijzigingen, dan kan het 2 nachten zijn.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hoi @Vincjansen en welkom op de Community! Wat @Bert aangeeft, klopt helemaal. Dat neemt niet weg dat het erg zuur is wanneer een dienst niet werkt. Werkt alles weer zoals gewend? Zo niet, laat het ons weten. 

Vincjansen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de reply.

 

Inmiddels opgelost!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic