Hoi. Ik heb nu 3 x een uur gechat met Ziggo maar ik kom niet verder. We konden niet meer inloggen op onze 2 laptops en 2 mob.
Uiteindelijk na suggesties alles opnieuw geïnstalleerd en nieuw wachtwoord aangemaakt!
Inloggen op de laptops gelukt! En inloggen op de mobiel van mijn man ook!!
Maar bij mij lukt het nog steeds niet. Inloggen op ziggogo.tv lukt wel. Ze konden me niet verder helpen en moest ik deze vraag dus op de community stellen!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @blommetje56 en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend balen dat het niet wil lukken om in te loggen op www.ziggogo.tv en de Ziggo Go (TV) App! Ik begrijp uit je bericht dat je op alle apparaten in kunt loggen behalven op jouw eigen device. Je krijgt daar op de melding: "controleer uw gebruikersnaam en inlogcode en probeer het opnieuw" te zien. Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en ik vermoed dat het Mijn Ziggo account recent gekoppeld is met het Mijn Vodafone account. Hierdoor is de gebruikersnaam en mogelijk ook het wachtwoord gewijzigd. Volgens mijn gegevens is de gebruikersnaam nu een hotmail e-mailadres. Kun je aan je man vragen met welke gebruikersgegevens hij inlogt op Ziggo Go / Mijn Ziggo ? Dat zijn namelijk de juiste logingegevens die mogelijk ook in de Ziggo Go app op jouw telefoon even aangepast dienen te worden.Laat maar weten of het lukt.
Hoi Paul,
Ik heb hetzelfde probleem als @Blommetje (de topicstarter), en heb mogelijk ook nog ergens een oud hotmailadres gekoppeld staan (onbewust). Tenminste, iets dergelijks zei de Ziggo klantenservice ook al. Alleen als ik die gebruikersnaam "reset" met een nieuw wachtwoord, en probeer in te loggen op Ziggo Go met dat hotmailadres dan krijg ik nog steeds de foutmelding "controleer uw gebruikersnaam en inlogcode en probeer het opnieuw". Mij lukt het itt topicstarter op geen enkele device om in te loggen. Ook niet met de credentials waarmee ik wel gewoon kan inloggen op Mijn Ziggo. Groet, Denise
@sasmeesfloris Vervelend dat jij op dit moment ook problemen ervaart bij het inloggen in Mijn Ziggo/Ziggo Go! Heb je toevallig recent een koppeling gemaakt tussen het Mijn Ziggo en Mijn Vodafone account? Want als je dit gedaan hebt, dan veranderd de login in de gebruikersnaam die je ook voor Mijn Vodafone gebruikt (e-mailadres). Weet je de inloggegevens niet meer dan staat hier uitgelegd hoe je het Mijn Ziggo account kunt resetten. Mccht het ook daarmee niet opgelost zijn, dan raad ik aan even een eigen topic te starten. Zo krijgt jouw vraag de volledige aandacht van de hier aanwezige experts en moderators en voorkom je dat jouw hulpvraag door die van andere gebruikers heenloopt.
Hallo Paul.
Ik kan wel op www.ziggogo.tv!
En mijn man logt in op ***mod edit: persoonlijke gegevens verwijderd uit openbaar bericht*** met de zelfde code!
nog iets gevonden; ik zag op mijn vodafone account dat er nog een oud account opstaat. Dat is allang verlopen. Het nw account staat er ook bij!
Ik kan het oude account niet verwijderen;
@blommetje56 Je dient in dit geval in te loggen met de gebruikersnaam die je ook gebruikt voor Mijn Vodafone. Volgens onze gegevens is je gebruikersnaam een hotmail e-mailadres. Als het niet lukt om in te loggen in Ziggo Go, dan raad ik aan de cache te legen van hte apparaat waarop het inloggen niet lukt. Log daarna opnieuw in met de juiste gebruikersnaam en wachtwoord. Lukt het niet? Pas dan eenmalig het wachtwoord aan via Mijn Ziggo .Hier lees je hoe je dit doet. Let op: als je het wachtwoord aanpast, dien je op alle apparaten opnieuw in te loggen in Ziggo Go / Mijn Ziggo met het nieuw ingestelde wachtwoord.
We raden aan geen klantnummers, e-mailadressen en andere persoonlijke gegevens te delen in dit openbare topic. Omwille van jouw privacy heb ik de gegevens dan ook verwijderd uit jouw eerdere berichten.
Goeiemorgen Template,
Ik heb de "ZiggoGo" app van mijn mobiel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zoals omschreven in jou bericht.
De ZigoGo op mijn mobiel werk weer. Maar via een webbrowser op de pc werkt niet. Stapje voor stapje komt het weer.
Dank voor jou post
Hoi Paul. Dit doe ik ook dat inloggen. Heb de app al tig keer verwijderd en opnieuw gedownload.
Dank je voor het verwijderen van de gegevens
@blommetje56 Wil je dan eens het wachtwoord wijzigen via deze pagina? Log daarna eens opnieuw in met het nieuw ingesteld Mijn Ziggo/Ziggo Go wachtwoord.
Ohhhh dat heb ik gedaan nu kan ik ook niet meer op mijn laptop inloggen!!!
Kreeg wel bericht van Ziggo dat de code gewijzigd was
Kreeg wel van Ziggo dat de inlog gewijzigd was
@blommetje56 Kun je nagaan of je bij het inloggen wel de juiste inloggegevens (Gebruikersnaam + wachtwoord) gebruikt? Volgens mijn gegevens zou het account namelijk moeten werken.
kan ik hier de gegevens doorgeven zodat jij ze alleen kunt lezen> ik mag er trouwens ff niet op omdat ik het teveel geprobeerd heb. Ik krijg er echt hoofdpijn van, joh
@blommetje56 Aj, het is niet de bedoeling dat je hier hoofdpijn van krijgt! Ik kijk dan ook graag wat er nu precies misgaat. Je kan mij een privebericht sturen door bovenin op "Berichten" te klikken. Navigeer dan naar het "Oranje-witte kladblok symbool" om een bericht op te stellen. Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in en stel het bericht verder op. Het bericht komt dan in mijn prive inbox terecht. Laat dan maar weten met welke username je op dit moment tracht in te loggen.
doe ik
@blommetje56 Dankjewel voor de gegevens! Fijn dat het na het wijzigen van het wachtwoord van het Mijn Ziggo account nu lukt om in te loggen in de Ziggo Go app. Op het moment dat je op 1 of meer apparaten nog ingelogd bent met het oude wachtwoord raad ik aan even uit te loggen en opnieuw in te loggen op het apparaat.
Op een Android toestel kun je dit vinden onder:
Instellingen (Tandwiel) > Apps > dan de Ziggo Go app zoeken > Opslag > Cache legen & Gegevens wissen
Jullie ook een fijne Valentijnsdag gewenst! 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.