1
Vraag
2
Reacties
WimDro

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

in Ziggogo.tv geen beeld op tablet, wel geluid

dag ,

sinds ik mijn tablet een update naar Android 10 heb laten uitvoeren, kan ik in Ziggogo.tv geen beeld meer zien, maar ik krijg wel geluid;

 

ik heb gezocht of er in de instellingen van de tablet iets kon worden omgezet, maar niets werkte; 

 

inmiddels heb ik enkele malen opnieuw gestart en ook de app verwijderd en weer geïnstalleerd, maar ook dat doet niets : nog steeds geen beeld en wel geluid

 

heeft iemand een idee hoe ik hier iets tegen kan doen?

 

alvast bedankt

Wim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @pcklapwijk1962 Welkom op de Ziggo Community!

Wat vervelend dat je geen beeld krijg in de Ziggo GO app op de Lenovo. Dit is toch wel redelijk essentieel om tv te kijken 😉

We hebben dit onderzocht en het probleem speelt ook bij apps van andere ontwikkelaars. Het heeft te maken met de techniek die wordt gebruikt voor het streamen van content. Er wordt nog onderzocht of dit in de toekomst hersteld kan worden, maar de verwachtingen hiervan zijn niet heel groot. 

Nu natuurlijk het belangrijkste: Hoe los je dit op? 
Je lost dit op door het blauw licht filter uit te schakelen en en de warme kleurinstellingen aan te passen. 

Laat je even weten of het is gelukt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welk merk en model tablet, welk versienummer van de Ziggo App en voor de duidelijkheid je bedoeld de app, niet de website omdat je ziggogo.tv noemt.

WimDro
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hallo RoWi,

hierbij antwoorden op je vragen

 

merk en model tablet: Lenovo TB-X606F;

softwareversie TB-X606F_RF01_200923

versienummer van de Ziggo App :
2.3.63 Prod(22700)

 

ik hoop dat je me kunt helpen aan een oplossing

alvast bedankt

Wim

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik wou je verwijzen naar een topic, omdat dit niet de eerste Lenovo is, met dit fenomeen, nu zie ik dat deze zelf al hebt gevonden. 

Behalve wat daar al is aangegeven, wat betreft het af en aanmelden in de app, en de overige zaken, sta ik helaas even zonder nuttige opties.

WimDro
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

jammer

bedankt voor je inspanning

 

Wim

pcklapwijk1962

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Build : 4.32.0 Prod (4.32.15.089)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.10.141
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 9504679
MQTT Broker : DISCONNECTED
Device IP Address : 192.168.178.87
CPE ID : 1210057545
MQTT CPE Status : Unknown
Last Mqtt status check : No attempt

 

Precies hetzelfde probleem, wat nu te doen???

 

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @pcklapwijk1962 Welkom op de Ziggo Community!

Wat vervelend dat je geen beeld krijg in de Ziggo GO app op de Lenovo. Dit is toch wel redelijk essentieel om tv te kijken 😉

We hebben dit onderzocht en het probleem speelt ook bij apps van andere ontwikkelaars. Het heeft te maken met de techniek die wordt gebruikt voor het streamen van content. Er wordt nog onderzocht of dit in de toekomst hersteld kan worden, maar de verwachtingen hiervan zijn niet heel groot. 

Nu natuurlijk het belangrijkste: Hoe los je dit op? 
Je lost dit op door het blauw licht filter uit te schakelen en en de warme kleurinstellingen aan te passen. 

Laat je even weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic