Over de update van Ziggo GO
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
dag ,
sinds ik mijn tablet een update naar Android 10 heb laten uitvoeren, kan ik in Ziggogo.tv geen beeld meer zien, maar ik krijg wel geluid;
ik heb gezocht of er in de instellingen van de tablet iets kon worden omgezet, maar niets werkte;
inmiddels heb ik enkele malen opnieuw gestart en ook de app verwijderd en weer geïnstalleerd, maar ook dat doet niets : nog steeds geen beeld en wel geluid
heeft iemand een idee hoe ik hier iets tegen kan doen?
alvast bedankt
Wim
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @pcklapwijk1962 Welkom op de Ziggo Community!
Wat vervelend dat je geen beeld krijg in de Ziggo GO app op de Lenovo. Dit is toch wel redelijk essentieel om tv te kijken 😉
We hebben dit onderzocht en het probleem speelt ook bij apps van andere ontwikkelaars. Het heeft te maken met de techniek die wordt gebruikt voor het streamen van content. Er wordt nog onderzocht of dit in de toekomst hersteld kan worden, maar de verwachtingen hiervan zijn niet heel groot.
Nu natuurlijk het belangrijkste: Hoe los je dit op?
Je lost dit op door het blauw licht filter uit te schakelen en en de warme kleurinstellingen aan te passen.
Laat je even weten of het is gelukt?
Welk merk en model tablet, welk versienummer van de Ziggo App en voor de duidelijkheid je bedoeld de app, niet de website omdat je ziggogo.tv noemt.
hallo RoWi,
hierbij antwoorden op je vragen
merk en model tablet: Lenovo TB-X606F;
softwareversie TB-X606F_RF01_200923
versienummer van de Ziggo App :
2.3.63 Prod(22700)
ik hoop dat je me kunt helpen aan een oplossing
alvast bedankt
Wim
Ik wou je verwijzen naar een topic, omdat dit niet de eerste Lenovo is, met dit fenomeen, nu zie ik dat deze zelf al hebt gevonden.
Behalve wat daar al is aangegeven, wat betreft het af en aanmelden in de app, en de overige zaken, sta ik helaas even zonder nuttige opties.
jammer
bedankt voor je inspanning
Wim
Build : 4.32.0 Prod (4.32.15.089)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.10.141
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 9504679
MQTT Broker : DISCONNECTED
Device IP Address : 192.168.178.87
CPE ID : 1210057545
MQTT CPE Status : Unknown
Last Mqtt status check : No attempt
Precies hetzelfde probleem, wat nu te doen???
Hallo @pcklapwijk1962 Welkom op de Ziggo Community!
Wat vervelend dat je geen beeld krijg in de Ziggo GO app op de Lenovo. Dit is toch wel redelijk essentieel om tv te kijken 😉
We hebben dit onderzocht en het probleem speelt ook bij apps van andere ontwikkelaars. Het heeft te maken met de techniek die wordt gebruikt voor het streamen van content. Er wordt nog onderzocht of dit in de toekomst hersteld kan worden, maar de verwachtingen hiervan zijn niet heel groot.
Nu natuurlijk het belangrijkste: Hoe los je dit op?
Je lost dit op door het blauw licht filter uit te schakelen en en de warme kleurinstellingen aan te passen.
Laat je even weten of het is gelukt?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...