fterietmolen
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan op mijn telefoon apple 12 mini geen ziggo go ontvangen op de camping.

Wanneer ik op de camping ben en ik wil TV kijken en dit via mijn telefoon via een apple TV naar mijn TV stream gaat dit niet lukken doordat mijn telefoon dan aangeeft geen verbinding te kunnen maken met de ziggo go app.

Wanneer ik via mijn hotspot naar mijn ipad dan naar de apple tv en daarna naar de tv stream heb ik wel beeld maar dan wordt het beeld waziger en dan weer scherper.

Waarom kan mijn telefoon geen verbinding maken met de ziggo go app.

Heel soms doet hij het 5 tot 10 minuten valt dan uit en krijg je het niet meer opgestart,maar wel via mijn ipad.

Hoe is dit op te lossen?

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10741Reacties
  • 525Oplossingen
  • 2554Likes

Hoi @fterietmolen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Welke iOS heb je op je iPhone 12 staan?
Vereist iOS 11.0 of nieuwer op je toestel. Dus als deze lager is dan iOS 11, dan kan het wel kloppen dat het niet werkt. 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 7191Reacties
  • 586Oplossingen
  • 1498Likes

Goedemiddag @fterietmolen en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Om gebruik te kunnen maken van de Ziggo Go app is het inderdaad belangrijk dat ten minste iOS 11 of hoger op Apple toestel geinstalleerd is. Controleer op het moment dat je last hebt van bufferingsproblemen of wegvallende streams altijd of de draadloze verbinding op dat moment voldoende is. Hier staan tips om de wifi te verbeteren. Kijk anders ook of het probleem metdeze tips op te lossen is.

Uitgelicht topic