Ziggo GO krijgt een update!
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wanneer ik op de camping ben en ik wil TV kijken en dit via mijn telefoon via een apple TV naar mijn TV stream gaat dit niet lukken doordat mijn telefoon dan aangeeft geen verbinding te kunnen maken met de ziggo go app.
Wanneer ik via mijn hotspot naar mijn ipad dan naar de apple tv en daarna naar de tv stream heb ik wel beeld maar dan wordt het beeld waziger en dan weer scherper.
Waarom kan mijn telefoon geen verbinding maken met de ziggo go app.
Heel soms doet hij het 5 tot 10 minuten valt dan uit en krijg je het niet meer opgestart,maar wel via mijn ipad.
Hoe is dit op te lossen?
Hoi @fterietmolen
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Welke iOS heb je op je iPhone 12 staan?
Vereist iOS 11.0 of nieuwer op je toestel. Dus als deze lager is dan iOS 11, dan kan het wel kloppen dat het niet werkt.
Goedemiddag @fterietmolen en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Om gebruik te kunnen maken van de Ziggo Go app is het inderdaad belangrijk dat ten minste iOS 11 of hoger op Apple toestel geinstalleerd is. Controleer op het moment dat je last hebt van bufferingsproblemen of wegvallende streams altijd of de draadloze verbinding op dat moment voldoende is. Hier staan tips om de wifi te verbeteren. Kijk anders ook of het probleem metdeze tips op te lossen is.
@fterietmolen We zijn erg benieuwd of het nog gelukt is om het probleem met Ziggo Go op je iPhone 12 mini op te lossen. Heb je iets gehad aan de tips die hier gegeven zijn?
Je zou haast denken dat het is opgelost 😜
Anders hadden we toch al wel een berichtje ontvangen?!
Kom @fterietmolen - help ons ook even melden wat je nu hebt gedaan en of het allemaal weer werkt. Dat is wel zo fijn om dit te weten. Ook als het gewoon weer werkt!
ik doe het nu via mijn hotspot naar mijn laptop en dan via een HDMI kabel naar de tv en dat werkt storingsvrij
sorry dat ik zo laat reageer maar heb het erg druk gehad
Geeft niets @fterietmolen. Fijn dat het via de laptop wel probleemloos werkt. Nu nog op je iPhone. Ik ben net als @EnergieBoy benieuwd op welke iOS versie je iPhone draait én welke Ziggo Go App versie is geïnstalleerd. Wil je dit ons nog laten weten? We denken graag met je mee!
Heb iOS 14.6 en ziggo go geïnstalleerd via App Store en internet
Qua iOS versie zit je dan helemaal goed @fterietmolen! Kun je nog laten weten welke versie van de app je hebt? Je vindt dit terug in de app via "Instellingen" -> "Diagnostiek".
Hoe kom ik bij diagnostiek
Wat er staat: app via "Instellingen" -> "Diagnostiek"
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Rond half juni krijgt Ziggo GO een update waarmee de look & feel vergelijkbaar is met die van de mediabox. Zo zal onder andere de menubalk horizontaal worden geplaatst net zoals dit op de mediabox het...