fterietmolen
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik kan op mijn telefoon apple 12 mini geen ziggo go ontvangen op de camping.

Wanneer ik op de camping ben en ik wil TV kijken en dit via mijn telefoon via een apple TV naar mijn TV stream gaat dit niet lukken doordat mijn telefoon dan aangeeft geen verbinding te kunnen maken met de ziggo go app.

Wanneer ik via mijn hotspot naar mijn ipad dan naar de apple tv en daarna naar de tv stream heb ik wel beeld maar dan wordt het beeld waziger en dan weer scherper.

Waarom kan mijn telefoon geen verbinding maken met de ziggo go app.

Heel soms doet hij het 5 tot 10 minuten valt dan uit en krijg je het niet meer opgestart,maar wel via mijn ipad.

Hoe is dit op te lossen?

Uitgelicht
11 Reacties 11
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes

Hoi @fterietmolen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Welke iOS heb je op je iPhone 12 staan?
Vereist iOS 11.0 of nieuwer op je toestel. Dus als deze lager is dan iOS 11, dan kan het wel kloppen dat het niet werkt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7913Reacties
  • 656Oplossingen
  • 1679Likes

Goedemiddag @fterietmolen en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag een topic bent gestart! Om gebruik te kunnen maken van de Ziggo Go app is het inderdaad belangrijk dat ten minste iOS 11 of hoger op Apple toestel geinstalleerd is. Controleer op het moment dat je last hebt van bufferingsproblemen of wegvallende streams altijd of de draadloze verbinding op dat moment voldoende is. Hier staan tips om de wifi te verbeteren. Kijk anders ook of het probleem metdeze tips op te lossen is.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7913Reacties
  • 656Oplossingen
  • 1679Likes

@fterietmolen We zijn erg benieuwd of het nog gelukt is om het probleem met Ziggo Go op je iPhone 12 mini op te lossen. Heb je iets gehad aan de tips die hier gegeven zijn?

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes

Je zou haast denken dat het is opgelost 😜
Anders hadden we toch al wel een berichtje ontvangen?!

Kom @fterietmolen - help ons ook even melden wat je nu hebt gedaan en of het allemaal weer werkt. Dat is wel zo fijn om dit te weten. Ook als het gewoon weer werkt!

fterietmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik doe het nu via mijn hotspot naar mijn laptop en dan via een HDMI kabel naar de tv en dat werkt storingsvrij

fterietmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

sorry dat ik zo laat reageer maar heb het erg druk gehad

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2163Reacties
  • 210Oplossingen
  • 463Likes

Geeft niets @fterietmolen. Fijn dat het via de laptop wel probleemloos werkt. Nu nog op je iPhone. Ik ben net als @EnergieBoy benieuwd op welke iOS versie je iPhone draait én welke Ziggo Go App versie is geïnstalleerd. Wil je dit ons nog laten weten? We denken graag met je mee!

fterietmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb iOS 14.6 en ziggo go geïnstalleerd via App Store en internet

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2264Reacties
  • 194Oplossingen
  • 269Likes

Qua iOS versie zit je dan helemaal goed @fterietmolen! Kun je nog laten weten welke versie van de app je hebt? Je vindt dit terug in de app via "Instellingen" -> "Diagnostiek".

fterietmolen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe kom ik bij diagnostiek

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen