1
Vraag
2
Reageer en help mee
NEBerry

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb ziggo go maar geen tv op de pc of op de telefoon

Dit verhaal duurt nu al 2 weken en niemand kan dit oplossen 

8 Reacties 8
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@NEBerry ,

https://www.ziggogo.tv/nl.html om op de computer te kijken.

En voor de telefoon even de app downloaden, https://www.ziggo.nl/zoeken?q=app%20ziggogo

Succes.

 

 

NEBerry
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit alles heb ik al gedaan ,maar nog steeds nada niets 

NEBerry
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben al 2 weken met de helpdesk bezige en zij kunnen er niets aan doen 

NEBerry
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb spijt als al mijn haren op mijn hoofd dat ik naar Ziggo ben gegaan wat een stelletje amateurs 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6544Posts
  • 241Oplossingen
  • 5114Likes

@NEBerry 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant (èn amateur) ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. 
Niet iedereen kan alles weten, maar dit dit forum zit wèl vol met amateurs die samen een heleboel weten en jouw probleem zien als een uitdaging. 😀

 

 

 

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@NEBerry ,

Ziggo Go is niet bij alle pakketten inbegrepen dus heeft U wel een abonnement dat Ziggo Go bevat?

Verders moet U een Mijn Ziggo account hebben gemaakt want U moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Om een Mijn Ziggo account aan te maken, ga naar:

https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract

Succes.

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @NEBerry!  Welkom op de Ziggo Community!

 

Wat zuur dat je hier al 2 weken mee bezig bent 😞 Daar zit je niet op te wachten.. Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Wat gaat er precies verkeerd? Ik zie dat je postcode en huisnummer nog niet in je Community profiel staan. Kun je die eens bijwerken? Dan kan ik je helpen.

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@NEBerry, ik heb niks meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels opgelost?  Wat gebeurt er precies als je Ziggo Go wilt bekijken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic