Dit verhaal duurt nu al 2 weken en niemand kan dit oplossen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@NEBerry ,
https://www.ziggogo.tv/nl.html om op de computer te kijken.
En voor de telefoon even de app downloaden, https://www.ziggo.nl/zoeken?q=app%20ziggogo
Succes.
Dit alles heb ik al gedaan ,maar nog steeds nada niets
Ik ben al 2 weken met de helpdesk bezige en zij kunnen er niets aan doen
Ik heb spijt als al mijn haren op mijn hoofd dat ik naar Ziggo ben gegaan wat een stelletje amateurs
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant (èn amateur) ben. Ziggo moderators die ’Ziggo’ voor hun naam hebben staan, komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic.
Niet iedereen kan alles weten, maar dit dit forum zit wèl vol met amateurs die samen een heleboel weten en jouw probleem zien als een uitdaging. 😀
@NEBerry ,
Ziggo Go is niet bij alle pakketten inbegrepen dus heeft U wel een abonnement dat Ziggo Go bevat?
Verders moet U een Mijn Ziggo account hebben gemaakt want U moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Om een Mijn Ziggo account aan te maken, ga naar:
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Succes.
Hi @NEBerry! Welkom op de Ziggo Community!
Wat zuur dat je hier al 2 weken mee bezig bent 😞 Daar zit je niet op te wachten.. Krijg je een foutmelding of iets dergelijks? Wat gaat er precies verkeerd? Ik zie dat je postcode en huisnummer nog niet in je Community profiel staan. Kun je die eens bijwerken? Dan kan ik je helpen.
@NEBerry, ik heb niks meer van je gehoord. Is het probleem inmiddels opgelost? Wat gebeurt er precies als je Ziggo Go wilt bekijken?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.