1
Vraag
2
Reacties
winstongo

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

iPhone12 - geen ziggo GO zenders. Speelt bij Ziggo al sinds 2020. Wat is de oplossing inmiddels?

Sinds kort heb ik de iPhone 12. Heeft het goed gedaan maar sinds 24-11-2021 niet meer. Alleen werkt de Ziggo go app hier niet meer op. De ene zender wel en de ander weer niet. Bij alle programma’s komt de melding “niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld”. App verwijderd en telefoon uit en weer aan. App weer geladen en Ziggo Go werkt nog niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
winstongo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Als oplossing heb ik het volgende gevonden.  VPN is hier de boosdoener. Schakel je deze op je iphone 12 uit dan worden wel de zenders Ned1 en RL4 en RLZ en meerdere gezien. Anders kreeg je de melding van dat deze video niet kan worden afgespeeld. Bij die programma’s komt de melding “niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld”. VPN uitgezet en het werkt weer.  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Geen idee wat de iPhone betreft, maar @EnergieBoy mogelijk wel.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @winstongo 
Als het al sinds 2020 speelt dan zouden er toch al wel heel veel klachten al binnen zijn gekomen en zou het toch heel erg zijn als Ziggo er in deze tijd nog niets aan had gedaan. Je zegt dat het sinds 24-11-2021 het niet meer doet, dat lijkt me iets waarschijnlijker en kan je zeggen dat ik heb gezien op de community dat meer mensen hier last van hebben. Het valt me in ieder geval op dat meer mensen last hebben van problemen met Ziggo GO via een iPhone of iPad sinds deze week. Daarom denk ik dat het het beste is dat Ziggo hier naar kijkt en met een oplossing komt.

Waarschijnlijk is er een update geweest of moet er nog eentje komen? Zou je voor de volledigheid kunnen vertellen welke iOS versie je hebt geïnstalleerd en welke versie Ziggo GO je erop hebt staan. En zou je misschien kunnen zeggen of je via je browser, op je mobiel, wel kan kijken via www.ziggogo.tv

Met deze informatie kan Ziggo de juiste afdeling melden dat er problemen zijn en dan hoop ik dat er snel een oplossing komt. Of er ook echt een probleem is, binnen Ziggo, weet ik niet zeker, maar krijg wel een vermoeden omdat je niet de eerste bent, deze week.

Ik heb even een melding gemaakt naar de medewerkers van Ziggo. Ben benieuwd of er misschien toch weer een storing is, of niet.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @winstongo! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 🙂 Om meteen maar met de deur in huis te vallen: de problematiek die je schetst komt ons niet bekend voor als het gaat om Ziggo GO. De foutmelding die je te zien krijgt zien we zo nu en dan wel voorbij komen maar daar is dus geen algemeen storingsticket van.

 

Om een gedegen onderzoek te kunnen doen hebben we wat meer informatie van je nodig. Denk aan welke iOS versie je draait, welke versie van Ziggo GO je in gebruik hebt (te checken bij Diagnostiek van de app) en op welke zenders je deze foutmelding ziet en welke zenders het wél goed doen. Kun je daarnaast ook aangeven of On Demand/Replay TV dezelfde problemen geven?

 

We horen graag, alvast bedankt!

winstongo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Build: 4.34.3 (4.34.20.091)
Device: iPhone 12
OS: 15.1.1
OV: 3.15.14
Conviva: 4.0.17
Connection Type: WiFi - ("speechless")
Customer HH: 11406037
MQTT Broker: CONNECTED
MQTT CPE Status: ONLINE_RUNNING
Last MQTT status check: 2021-11-26 15:05:18 GMT+01:00
Device ID Address: 192.168.68.100

winstongo
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Als oplossing heb ik het volgende gevonden.  VPN is hier de boosdoener. Schakel je deze op je iphone 12 uit dan worden wel de zenders Ned1 en RL4 en RLZ en meerdere gezien. Anders kreeg je de melding van dat deze video niet kan worden afgespeeld. Bij die programma’s komt de melding “niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld”. VPN uitgezet en het werkt weer.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic