Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Mvndam
Level 3

iPhone Picture in Picture blijft zwart?

9FE0025C-9C1A-4986-98F1-2D3FF78439F5.jpeg

Iemand hier een oplossing voor? Zodra ik de app klein maak blijf ik dit zien. Als ik eerst het scherm verklein en dan de app klein maak gaat het wel goed. Dit heb ik al geruime tijd op een iPhone 2020 SE en nu op de nieuwe iPhone 13 nog steeds. Mijn vraag heeft exact dezelfde telefoon en heeft dit probleem niet, rara. Geen idee wat te doen! 

Oplossingen
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Hi @Mvndam & @Bozz,

 

Wat minder positief nieuws: De ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte dat dit speelt, maar er is op korte termijn nog geen oplossing voor. Het heeft te maken met de resolutie en werking van de native player. Er is voor zover bekend ook geen workaround, behalve de truc wat @Bozz aangeeft en handmatig de app kleiner te maken. Uiteraard willen we dat het op termijn weer werkt, maar dat zal vermoedelijk pas in het nieuwe jaar zijn.

0 Kudos
Ga naar reactie
26 Reacties 26
Meldingen
Aan Uit
joice
Level 3

Hallo Alex,

 

Inmiddels is het mei en ik kan geen recentere topics vinden, dus dan maar even hier: heb jij enig idee wat de status hiervan nu is? Want ook ik kamp met dit probleem (iPhone 11, laatste versie iOS en app). Zou je misschien willen nagaan hoe hard hier nog aan gewerkt wordt?

Mvndam
Level 3
Topicstarter

Dank @joice , het probleem doet zich inderdaad nog steeds voor. Gelukkig ben ik toch echt niet de enige die er last van heeft. 

Mvndam
Level 3
Topicstarter

Wat ik overigens laatst constateerde, als kl

bijvoorbeeld sport oid via de nos app kijk en dan de app omhoog swipe (iPhone 13), dan werkt het wel! Kortom het zit echt in die ziggo app?! 

0 Kudos
joice
Level 3

Dat weet ik bijna zeker, ook gezien alle andere commentaren in deze thread en andere in de community. En Ziggo weet het zelf ook. Alleen de vraag is: zijn ze nog wel aan het zoeken naar een oplossing. Ik vrees het ergste...

 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Mvndam en @joice,

 

Goed dat jullie je even opnieuw melden! Er vindt op korte termijn (hopelijk deze maand nog) een grote update plaats voor Ziggo GO. We moeten deze even afwachten om alles verder te kunnen analyseren, maar hopelijk is het daarmee zelfs al opgelost 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie
Mvndam
Level 3
Topicstarter

Allen, die update heeft volgens mij het probleem verholpen! 

0 Kudos
Ga naar reactie
Mvndam
Level 3
Topicstarter

Kan het niet laten zien want een print screen maken levert geen volledig beeld meer op. 

0 Kudos