Mag ik uit interesse vragen wat het veroorzaakt en hoe het komt dat er zo relatief weinig mensen last van hebben? Kan ik zelf nog iets anders doen dan ik al gedaan heb om het probleem te voorkomen?
Dat mag zeker, maar helaas heb ik weinig details anders dan al genoemd. Met 'native player' wordt de player van het toestel zelf bedoeld, dat is ook de reden waarom het niet op alle apparaten misgaat. Dat gecombineerd met bepaalde resoluties. Verdere details moet ik je helaas schuldig blijven, als ik die wel heb, laat ik het weten!
Sluiten we deze posts af en wachten wij op een update ergens volgend jaar?
Wat mij betreft laten we het topic voorlopig open, zo kunnen ook anderen de informatie snel vinden en/of advies uitwisselen. Jij bent de topicstarter, als je liever wilt dat we het topic sluiten of archiveren, mag dat uiteraard ook 🙂
Het vreemde is dat bij gelijke toestellen ( @Mvndam en zijn vrouwen hebben beiden een 2020 SE valt te lezen) toch de ene wel het probleem heeft en de andere niet.
Klopt, dit vind ik zelf ook het vreemdste en heb ik ook niet écht een heel bevredigend antwoord op gekregen. Wel zien we dat het mis kan gaan op het moment dat er geüpgraded wordt naar iOS 15, maar de Ziggo GO app níet de laatste update heeft. Dat is uiteraard wel eenvoudig op te lossen en is in dit geval ook niet aan de orde, gezien een herinstallatie ook al is geprobeerd. Mogelijk valt er verder op het apparaat zelf nog zaken in te stellen qua resolutie of soortgelijke instellingen? Dat is het enige wat ik me kan bedenken.