Ik kan op mijn IPhone 13 ziggo Go niet meer afspelen. Nooit een probleem gehad.
Ik
heb de app al verwijderd en er opnieuw opgezet. Wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @kruijk1
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Heeft u dit probleem alleen als u via wifi bent verbonden of ook als u zonder draadloos netwerk maar via 4G (5G) bent verbonden?
Nadat u de Ziggo Go app van uw iPhone heeft verwijderd en opnieuw heeft geïnstalleerd, kan het vaak helpen als u uitlogt op uw Ziggo Go app, daarna uw iPhone uitzet en weer opnieuw opstart en daarna inlogt via uw Ziggo Go app.
Laat even weten of dit werkt.
Dank Wim,
heb app verwijderd, uitgelogd en telefoon uitgezet. Alles opnieuw opgestart, weer prima! Goed advies!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @kruijk1
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Heeft u dit probleem alleen als u via wifi bent verbonden of ook als u zonder draadloos netwerk maar via 4G (5G) bent verbonden?
Nadat u de Ziggo Go app van uw iPhone heeft verwijderd en opnieuw heeft geïnstalleerd, kan het vaak helpen als u uitlogt op uw Ziggo Go app, daarna uw iPhone uitzet en weer opnieuw opstart en daarna inlogt via uw Ziggo Go app.
Laat even weten of dit werkt.
Dank Wim,
heb app verwijderd, uitgelogd en telefoon uitgezet. Alles opnieuw opgestart, weer prima! Goed advies!
@kruijk1 mooi dat is opgelost en bedankt voor u terugkoppeling. Wellicht is dit een workaround voor mensen met een zelfde probleem.👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.