1
Vraag
2
Reacties
kruijk1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPhone 13 kan Ziggo Go niet afspelen

Ik kan op mijn IPhone 13 ziggo Go niet meer afspelen. Nooit een probleem gehad.
Ik 
heb de app al verwijderd en er opnieuw opgezet. Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @kruijk1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Heeft u dit probleem alleen als u via wifi bent verbonden of ook als u zonder draadloos netwerk maar via 4G (5G) bent verbonden?

Nadat u de Ziggo Go app van uw iPhone heeft verwijderd en opnieuw heeft geïnstalleerd, kan het vaak helpen als u uitlogt op uw Ziggo Go app, daarna uw iPhone uitzet en weer opnieuw opstart en daarna inlogt via uw Ziggo Go app.

Laat even weten of dit werkt.

Bekijk in context

Uitgelicht
kruijk1
topicstarter
Level 1
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Wim,

heb app verwijderd, uitgelogd en telefoon uitgezet. Alles opnieuw opgestart, weer prima! Goed advies!

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @kruijk1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Heeft u dit probleem alleen als u via wifi bent verbonden of ook als u zonder draadloos netwerk maar via 4G (5G) bent verbonden?

Nadat u de Ziggo Go app van uw iPhone heeft verwijderd en opnieuw heeft geïnstalleerd, kan het vaak helpen als u uitlogt op uw Ziggo Go app, daarna uw iPhone uitzet en weer opnieuw opstart en daarna inlogt via uw Ziggo Go app.

Laat even weten of dit werkt.

kruijk1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Wim,

heb app verwijderd, uitgelogd en telefoon uitgezet. Alles opnieuw opgestart, weer prima! Goed advies!

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@kruijk1 mooi dat is opgelost en bedankt voor u terugkoppeling. Wellicht is dit een workaround voor mensen met een zelfde probleem.👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic