Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
Hoi bas82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.
Gewoon met je vinder 1x op het scherm tikken, dan moet het weggaan, als het goed is. Als we het over diezelfde balk hebben 😉
Kooijman1 wrote:
Een update van iOS bleek het probleem op te lossen. We hadden de tabblad van de week gekocht en er bleek nu iOS 12.2 op te zitten. De tabblad had nog niet aangegeven te moeten updaten, maar er stond toch een update klaar. Na de update naar iOS 12.4 is het issue verholpen.
Bedankt voor je vraag, dit heeft ons in de juiste zoekrichting geduwd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.