1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
bas82

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iPad Ziggo GO balk met programma informatie gaat niet weg

Als ik de ziggo go app gebruik op mijn iPad air 2019 met de laatste software blijf ik de informatie zien van het scherm, geluid en de bronnen waar ik heen kan casten. Normaal verdwijnt deze info na een paar seconden maar nu blijft het staan. Is er een instelling die ik over het hoofd zie om het automatisch te verbergen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kooijman1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Een update van iOS bleek het probleem op te lossen. We hadden de tabblad van de week gekocht en er bleek nu iOS 12.2 op te zitten. De tabblad had nog niet aangegeven te moeten updaten, maar er stond toch een update klaar. Na de update naar iOS 12.4 is het issue verholpen.

Bedankt voor je vraag, dit heeft ons in de juiste zoekrichting geduwd.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78819Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23552Likes
iPad? Daar weet EnergieBoy meer van, hij komt langs zodra hij online is en tijd heeft.
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Hoi bas82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Gewoon met je vinder 1x op het scherm tikken, dan moet het weggaan, als het goed is. Als we het over diezelfde balk hebben 😉
bas82
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:
Hoi bas82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Gewoon met je vinder 1x op het scherm tikken, dan moet het weggaan, als het goed is. Als we het over diezelfde balk hebben 😉

ja dat dacht ik ook dat het zo zou werken. Helaas gaat het niet. Tik ik op de programma omschrijving dan klapt die wel uit en in maar de overlay klapt niet in als ik in het midden van het scherm tik. Erg onhandig
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Heb je al eens de app delete en opnieuw geïnstalleerd?
Kooijman1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Wij hebben hetzelfde probleem. Opnieuw installeren App werkt ook niet. Iemand nog een andere oplossingsrichting?
EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Welke versie iOS hebben jullie en welke versie van ziggo Go?
Kooijman1

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Een update van iOS bleek het probleem op te lossen. We hadden de tabblad van de week gekocht en er bleek nu iOS 12.2 op te zitten. De tabblad had nog niet aangegeven te moeten updaten, maar er stond toch een update klaar. Na de update naar iOS 12.4 is het issue verholpen.

EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes
Kooijman1 wrote:

Top!
Veel plezier :wink: