1
Vraag
2
Reageer en help mee
pietenanniedela

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

iPad Air - Kan niet meer terugkijken

ik heb een i Pad air. maar kan niet meer terug kijken (TV replay) halverwege programma zwart beeld,  alles al gedaan app opnieuw geïnstalleerd  T.V stond eco deze verzet naar snel ook dit hielp niet  Next box uit gezet en weer aan . ben zo al 3 weken bezig  en nog geen resultaat  al 4  keer Ziggo gebeld  geen oplossing voorheen ging dit prima !heeft u de gouden tip?


** Moderator edit: Emailadres verwijderd ivm privacy **

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Welke iPad Air heb je want je hebt de Air, Air2 daarna nieuwere Air generatie.

Heb je geen VPN of een Ad Blocker aanstaan, en in welke browser kijk je.

 

Anders kijk even in balk die boven topic staat omdat er nog issue's zijn met de Ziggo Go App en misschien staat die er van jou ook tussen, en kan je het daar ook aangeven, dan wordt het in 1 topic samengevoegd.

 

Soms wil Modem herstart ook nog wel eens helpen, maar ik ga vragen voor de zekerheid of je dit kan laten zien.

 

Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

 

Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@pietenanniedela leuk dat jullie een kijkje komen nemen op de Ziggo Community! 

Als je al drie weken bezig bent om dit euvel opgelost te krijgen, dan is het inderdaad tijd voor de gouden tip. Die zijn hier gegeven: zat de gouden ertussen?

Zoja, wil je ons delen wat je precies hebt gedaan? Mocht het niet werken, kan je dan de gevraagde aanvullende informatie sturen? We helpen je dan verder, we komen er altijd wel uit! 

pietenanniedela
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is een iPad Air, eerste model. software versie 12.5.5

Ik gebruik de Ziggo GO app om terug te kijken, de laatste versie.

Geen VPN, Ad blocker of browser dus

pietenanniedela
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

het enige wat ik gedaan heb ik proberen TV programma's terug te kijken via de Ziggo GO app, bij TV & Replay.

heeft in het verleden altijd goed gewerkt maar nu stopt hij halverwege en krijg je een zwart beeld. de app is up to date en ook al verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd.

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dankjewel voor je terugkoppeling @pietenanniedela. Heel vervelend dat de tips nog niet hebben geholpen en je nog steeds op de iPad Air niet kunt terug kijken. 

Ik ben even heel benieuwd of je deze problemen ook op andere apparaten ervaart. Heb je dit bijvoorbeeld ook als je Ziggo GO op je telefoon gebruikt? Zou je dat kunnen testen? 


En kun je via de iPad ook eens via www.ziggogo.tv kunnen controleren of je hetzelfde euvel daar ervaart? 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik heb hier een iPhone 5S met software 12.5.5. en ook daar doet de software moeilijk. De Ziggo Go lijkt het beste te werken vanaf IOS/iPadOS 13 en hoger.

Er is nog wel een beveiligings update geweest voor de iPad Air misschien zit die nog dwars en kan je kijken of je die kan downloaden.

 

Ik weet niet of je deze schermen hebt in 12.5.5.

 

Schermafbeelding 2022-08-29 om 10.40.34.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic