Welke iPad Air heb je want je hebt de Air, Air2 daarna nieuwere Air generatie.
Heb je geen VPN of een Ad Blocker aanstaan, en in welke browser kijk je.
Anders kijk even in balk die boven topic staat omdat er nog issue's zijn met de Ziggo Go App en misschien staat die er van jou ook tussen, en kan je het daar ook aangeven, dan wordt het in 1 topic samengevoegd.
Soms wil Modem herstart ook nog wel eens helpen, maar ik ga vragen voor de zekerheid of je dit kan laten zien.
Om je signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?
Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...
En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Over de update!!! van Ziggo Go
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic
Over de update van Ziggo GO
Hier worden alle issue's, update's en problemen die spelen bij gehouden.