elbreaky

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

helaas, je kan dit volgens afspraak met de content aanbieder niet bekijken via ziggo go

Nieuw jaar nieuw MotoGP seizoen gestart, en hiermee ook wederom problemen met het afspelen of beter gezegd het niet kunnen afspelen van de opgenomen live uitzendingen van de eerste race 2023 te Portugal van ZiggoSport kanaal.

Alle uitzendingen vanaf de vrije trainingen van de moto3, moto2 en MotoGP tot de hoofdrace staan tussen de opnamen. Echter bij het afspelen krijg ik het volgende te zien.

helaas, je kan dit volgens afspraak met de content aanbieder niet bekijken via ziggo go

Ik krijg deze melding zowel op de Ziggo Go app op de mobiele telefoon (android 13) als op GoogleTV 4K  Ziggo Go TV app op mijn ziggo thuis netwerk. 


Wat is er nu aan de hand? Andere opnamen van andere zenders kunnen wel afgespeeld worden.

Kan iemand mij vertellen hoe dit nu weer op te lossen?

Owja, de uitzendingen terug kijken via TVreplay en de ziggo Go app op dezelfde apparaten en Ziggo thuis netwerk werkt wel, maarja beperking is de 7 dagen.

Hoor graag van iemand die een idee heeft hoe dit op te lossen?

Wat is er anders dan vorig jaar bij mij, ondertussen een gigabit internet verbinding van Ziggo met de daarbij behorende nieuwe gigabit Nextrouter (de zwarte variant) En een nieuw IPadres. 

28 Reacties 28
elbreaky
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hoi @Marije 

Ik heb ze beide ingesteld. Dan kunnen we later deze week even vergelijken.

 

Gr, elbreaky

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @elbreaky,

 

Heb je nog wat test-opnames gedaan? Wat is je ervaring geweest?

elbreaky
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Alex 

Ik heb inderdaad nog wat test opnames gemaakt, deze waren live uitzendingen van golf en voetbal op kanaal 14. Deze opnamen heb ik ingesteld via de ziggo go app op de mobiele telefoon. En deze zijn zonder probleem fout of melding op elk gewenst apparaat terug te kijken. Ook terug te kijken via de mediabox next zonder 4k fout melding.

 

Zojuist nieuwe opname ingesteld voor de volgende motogp sessie op 28, 29 en 30 april. 

Dan zullen we eens zien of die het nu doen of niet.  Opnamen ingesteld via de ziggo go app op mobiele telefoon.

 

Fijn weekend.

elbreaky
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Marije,
mocht je de laatste reactie gemist hebben, de opnamen zoals je hebt aangegeven heb ik ook gedaan en kunnen zonder fouten op elk gewenst apparaat en wel of niet ziggo verbinding/netwerk worden afgespeeld.

 

De uitzending van de MotoGP van aankomend weekend staan gepland voor opnamen, volgende week meer nieuws over die opnamen.

 

Gr, Lodewijk

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @elbreaky,

 

Je bericht is zeker gelezen, ik zal ook hier de opnames inplannen. In dit topic lijkt het een eenmalig incident te zijn geweest. Vooralsnog zie ik geen bijzonderheden bij deze programma's. We houden contact!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@elbreaky Hoe is het afgelopen weekend gegaan met de opnames van de MotoGP? Of wellicht andere content? 

Anwo

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde euvel treedt bij mij ook op. MotoGP opnames ook deze melding. Sinds kort en niets veranderd. Sony 4K tv overigens. Zaterdag media box opnieuw opgestart en leek opgelost. Zondag weer zelfde probleem. Net media box weer opnieuw opgestart, nu werkt het weer. Fingers crossed.

 

Sorry, denk verkeerde topic, is via media box bij mij. Reactie nu hier geplaatst https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Melding-4K-wordt-niet-ondersteund-bij-bekijken-opnames/td-p/1...

elbreaky
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Vincent De opnames stonden er allemaal 2 weken geleden. Ik heb even gewacht tot de 7 dagen terug kijken periode voorbij was en afgelopen weekend de volgende race is opgenomen.

 

Helaas zie ik dat de hoofdrace opnamen van 2 weken geleden van de Moto2, Moto3 en GP niet meer in de lijst staan, deze zijn op mysterieuze wijze verdwenen ? Alle vrijetrainingen en qwalificatie reces staan er nog wel, deze kan ik bekijken. Vreemd dat de hoofdraces verdwenen zijn, Iemand van Ziggo iets gedaan?

De hoofd races van zondag 14 mei staan er wel incl. alle vrije trainingen en qwalies, die check ik volgende week even na de 7 dagen, en dan terug koppeling. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @elbreaky - Ik mis inderdaad ook de race van twee week geleden. Ik denk niet dat 'ie verdwenen is, maar er iets is misgegaan bij de koppeling met de serie-opname (en dus nooit is opgenomen). Los van dat probleem ervaar ik vooralsnog geen issues met het afspelen.

Uitgelicht topic