Hoi Danitsja,
Ik heb wat extra toegevoegd aan mijn profiel, hoop dat dat voldoende is, zo niet hoor ik het graag van u.
Even voor de duidelijkheid als dat nog niet voldoende was in het origineel bericht.
Ik heb geen ziggo sport totaal, ik gebruik Ziggo sport kanaal welke gratis in het pakket zit, daardoor ben ik niet bekend met ziggosporttotaal.nl nog de app hiervan.
Wat ik wel gebruik heb ik al in de originele post gezet. Maar als dat om wat voor reden nog niet duidelijk genoeg is komt het hier nogmaals.
1: mediabox next, ziggosport opnemen kan ik niet terug kijken, melding 4K wordt niet ondersteund (zie mijn andere post, welke dateert van vorig jaar)
2: Ziggo Go app op android, kan ik deze opnamen ook niet op terug kijken, krijg dan de melding zoals in titel van deze post.
3: Ziggo Go app streamen vanaf Android 13 mobiel naar chromecast v3, zelfde melding als bij punt 2.
4: Ziggo Go TV app op Google TV HD, zelfde melding als bij punt 2 en 3
5: Ziggo Go TV app op Google TV 4K, zelfde melding als bij punt 2, 3 en 4.
Ik gebruik bovenstaande apparaten op mijn Ziggo thuisnetwerk waar alles op werk en elke opname op terug kan kijken welke niet van ZiggoSport kanaal afkomstig zijn.
Ook kan ik alles bekijken via Android 13 en Ziggo Go app op 4G netwerk mobiel van vodafone, behalve dus de ZiggoSport opnamen.
De andere post van vorig jaar was vorig jaar opgelost, maar is nu ook weer terug.
Wat is er anders, sinds vorige maand Nieuw en snelste internet abbo van Ziggo, het giga abbo. hierbij een nieuwe modem de zwarte Next en ook een nieuw IP adres.
Als dit nog onvoldoende is, verneem ik graag wat u nog meer wil weten.
Met vriendelijke groet,
Lodewijk