arthur_oxe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit ip netwerk niet bekijk

Deze melding krijg ik bij het gebruik van de ziggo go app op een  Chromecast  Google TV

helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit ip netwerk niet bekijk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fi... - Ziggo Community

Waarom werkt de app alleen met een Ziggo internetverbinding?
Het gebruik van de boxjes aan je tv-toestel en apps op Smart TV’s vallen niet onder de Content Portabiliteit wetgeving van  online diensten en is daarom geen open internetdienst. Wij houden ons hiermee aan de gemaakte afspraken met de content partijen. De app van Ziggo is een ‘in huis oplossing’ voor een tweede en derde tv in huis. Dit kan dus alleen worden aangeboden via ons eigen netwerk, de Ziggo internetverbinding.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

zit je bij een andere internet provider of heb je een vpn actief?

Rwinner

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de boot maak ik gebruik van het wifi-netwerk van de jachthaven. Op de laptop en iPad kan ik prima TV-kijken met de Ziggo Go app. Echter sinds kort heb ik ook een TV met ingebouwde Chromecast op de boot en daarmee krijg ik dus die melding (onderwerp topic).
Het bovenstaande antwoord vind ik vreemd, want de laptop en iPad maken ook gebruik van hetzelfde wifi-netwerk en laten de content wel zien. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Android en AndroidTV zijn niet hetzelfde, dit antwoord geldt voor AndroidTV, het is nu eenmaal zo geregeld.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Rwinner  schreef:

....want de laptop en iPad maken ook gebruik van hetzelfde wifi-netwerk en laten de content wel zien. 


Maar die apparaten zijn geen tv-toestellen, maar mobiele apparaten!! Want daar zit de scheidslijn.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@anoniemforum  schreef:

18978D98-CB2E-45BA-ACB6-069FCCD9B2E9.jpeg

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Ziggo-GO-TV-voor-Apple-TV-Android-TV-en-Amazon-Fire-TV/...


Off-Topic :

Ik vind deze manier van informatie delen beter die van @Steefb. Hier kan je duidelijk zien dat de betreffende tekst niet door de schrijver zelf bedacht is, terwijl dat bij het logje van @Steefb ( waar exact dezelfde tekst staat ), dat niet zo duidelijk te achterhalen is. Als @Steefb b.v. "...dezelfde tekst..." had gebruikt, wat e.e.a. direct veel duidelijker.

Rwinner

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het antwoord. 
Maar toch wil ik de TV gebruiken om TV via internet te kijken. Wat zijn dan goede alternatieven? 
AppleTV, 4G/5G Router, VPN, andere provider?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

**Delete **

Uitgelicht topic