Vraag
Reacties
Oplossing
stefan74
Level 1

geen ziggo-go buiten europa meer kijken na installatie next

ik keek altijd Ziggo-go buiten Europa via vpn. afgelopen week heb ik de next box geinstalleerd en nu krijg ik buiten Europa continu het bericht dat ik buiten Europa het programma niet kan bekijken. De vpn server zorgde er juist altijd voor dat dit probleem omzeild werd. Ziggo-go ziet er sinds de installatie ook iets anders uit omdat ik nu als "shared profile" ingelogd ben. heeft er iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zit wekelijks enkele dagen buiten Europa en wil dan wel gewoon zoals altijd mn tv programma's kunnen blijven zien.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Stefan,

Buiten Europa de melding krijgen dat je buiten Europa bent, lijkt me niet onjuist ;-). Hier kan ik je in elk geval helaas niet verder bij helpen. We hebben niet het recht om jou toegang tot de programma's te verlenen buiten de EU.

Bekijk in context

5 Reacties 5
RodneyFortuna
Level 10
Hallo stefan74 misschien dat je met deze link het wel voor elkaar kan krijgen
0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Hey Stefan,

Buiten Europa de melding krijgen dat je buiten Europa bent, lijkt me niet onjuist ;-). Hier kan ik je in elk geval helaas niet verder bij helpen. We hebben niet het recht om jou toegang tot de programma's te verlenen buiten de EU.
hanh
Oud Community-lid
Dit kan een samenloop van omstandigheden zijn. Probeer een ander VPN Server in Europa.
Daar hoef je niet voor in het buitenland buiten de EU te zijn.
Het kan ook een Bug zijn in Ziggo Go icm Next.
Of nieuw beleid Ziggo.
Pfff lastig.
0 Kudos
stefan74
Level 1
Topicstarter
Lycke Ziggo wrote:
Hey Stefan,

Het is inderdaad logisch dat je die melding krijgt. En daarvoor zet je dan een VPN server in. Ik begrijp dat Ziggo programma's blokkeert als je buiten Europa bent als dat volgens de wet zo moet. Maar daarmee is het voor Ziggo ook af. Ik zie er het nut niet van in dat Ziggo dan zelf ook nog voor politieagent gaat spelen door VPN servers actief te blokkeren. Ze kunnen hun tijd beter investeren om hun eigen producten storingsvrij te laten werken in plaats van zich hiermee bezig te houden. In elk geval is Ziggo mij hierdoor als klant kwijt. Ik heb geen zin in deze onzin.
0 Kudos
Nick999
Level 17
Dus van jou mag Ziggo het beleid wel instellen maar niet handhaven?
Grappig. Want Ziggo is redelijk coulant. Als ze echt zouden handhaven zouden ze je een rekening kunnen sturen of kunnen afsluiten vanwege schending van de voorwaarden (waarmee je ooit akkoord ging). Want de voorwaarden staan in principe niet toe dat je via VPN of andere hard/software toegang krijgt tot het netwerk of de diensten.

Wat tegenwoordig steeds vaker gebeurt is dat bekende VPN ip ranges meer en meer geblokkeerd worden waardoor je ook met VPN geen toegang meer krijgt.