Hallo,
Als ik in mijn ziggo-go app iets wil kijken via mijn telefoon dan zegt hij dat ik een abonnement nodig heb.
Ik heb de app al verwijderd-opnieuw geïnstalleerd, wachtwoord veranderd.. van alles. Ook via de help- site van ziggo kom ik er niet…
Kan iemand mij helpen?
Groeten J.vos
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Log je in met je Mijn Ziggo gegevens?
Gebeurd dit bij de live zenders of overal?
Hey @Jvos. en welkom op onze Community!
Wat zuur dat je na alle moeite nog steeds niet gebruik kunt maken van Ziggo Go. De vragen die RoWi. stelt zijn goed om te checken. Ook ben ik benieuwd Als je naar Mijn Ziggo gaat, zie je dan wel alle producten staan onder het kopje ‘producten’ of is deze optie greyed out? En ervaar je dit probleem bij meerdere apparaten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.