Vraag
Reacties
Jvos.
Level 1

geen verbinding met ziggo go

Hallo, 

Als ik in mijn ziggo-go app iets wil kijken via mijn telefoon dan zegt hij dat ik een abonnement nodig heb. 

Ik heb de app al verwijderd-opnieuw geïnstalleerd, wachtwoord veranderd.. van alles. Ook via de help- site van ziggo kom ik er niet…

Kan iemand mij helpen? 

Groeten J.vos

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
RoWi.
Level 20

Log je in met je Mijn Ziggo gegevens? 

Gebeurd dit bij de live zenders of overal?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Jvos. en welkom op onze Community! 

Wat zuur dat je na alle moeite nog steeds niet gebruik kunt maken van Ziggo Go. De vragen die RoWi. stelt zijn goed om te checken. Ook ben ik benieuwd  Als je naar Mijn Ziggo gaat, zie je dan wel alle producten staan onder het kopje ‘producten’ of is deze optie greyed out? En ervaar je dit probleem bij meerdere apparaten? 

0 Kudos