ik krijg sinds vandaag een 4003 foutmelding op mijn chromebook bij opstarten ziggo go app.
Doet het al jaren, mijn 2 minderjarige kleinkinderen gebruiken hun chromebook voor school en kijken daarna thuis naar hun tv programma's via de app ziggo go
hoe kan ik het oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Brinkenburcht , @WouterMarisa, @HH314,
Afgelopen week is er een nieuwe versie verschenen van de Ziggo GO app. Het ondersteunen van Chromebooks hebben we helaas nooit gedaan, dus het is mogelijk dat je soms tegen problemen aanloopt. Ik raad je aan om gebruik te maken van www.ziggogo.tv in je browser in plaats van de app. Ook dit ondersteunen we niet officieel, maar zou wel normaal moeten werken. Ik neem jullie meldingen wel mee naar de ontwikkelaars!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb exact hetzelfde probleem. De app verwijderen en opnieuw instellen helpt niet. Openen vie browser if via ziggo app maakt ook geen verschil
Wij ook, sinds gisterenmiddag ineens. Ben zeer geïnteresseerd in de oplossing.
Je kunt nog wel kijken via de webbrowser, In mijn geval chorme
Hi @Brinkenburcht , @WouterMarisa, @HH314,
Afgelopen week is er een nieuwe versie verschenen van de Ziggo GO app. Het ondersteunen van Chromebooks hebben we helaas nooit gedaan, dus het is mogelijk dat je soms tegen problemen aanloopt. Ik raad je aan om gebruik te maken van www.ziggogo.tv in je browser in plaats van de app. Ook dit ondersteunen we niet officieel, maar zou wel normaal moeten werken. Ik neem jullie meldingen wel mee naar de ontwikkelaars!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.