Vraag
Reacties
Oplossing
Brinkenburcht
Level 1

foutmelding 4003 bij opstarten Ziggo GO app

ik krijg sinds vandaag een 4003 foutmelding op mijn chromebook bij opstarten ziggo go app.

Doet het al jaren, mijn 2 minderjarige kleinkinderen gebruiken hun chromebook voor school en kijken daarna thuis naar hun tv programma's via de app ziggo go

hoe kan ik het oplossen?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Brinkenburcht , @WouterMarisa, @HH314,

Afgelopen week is er een nieuwe versie verschenen van de Ziggo GO app. Het ondersteunen van Chromebooks hebben we helaas nooit gedaan, dus het is mogelijk dat je soms tegen problemen aanloopt. Ik raad je aan om gebruik te maken van www.ziggogo.tv in je browser in plaats van de app. Ook dit ondersteunen we niet officieel, maar zou wel normaal moeten werken. Ik neem jullie meldingen wel mee naar de ontwikkelaars!

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
HH314
Level 1

Ik heb exact hetzelfde probleem. De app verwijderen en opnieuw instellen helpt niet. Openen vie browser if via ziggo app maakt ook geen verschil

0 Kudos
WouterMarisa
Level 1

Wij ook, sinds gisterenmiddag ineens. Ben zeer geïnteresseerd in de oplossing. 

0 Kudos
HH314
Level 1

Je kunt nog wel kijken via de webbrowser, In mijn geval chorme

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Brinkenburcht , @WouterMarisa, @HH314,

Afgelopen week is er een nieuwe versie verschenen van de Ziggo GO app. Het ondersteunen van Chromebooks hebben we helaas nooit gedaan, dus het is mogelijk dat je soms tegen problemen aanloopt. Ik raad je aan om gebruik te maken van www.ziggogo.tv in je browser in plaats van de app. Ook dit ondersteunen we niet officieel, maar zou wel normaal moeten werken. Ik neem jullie meldingen wel mee naar de ontwikkelaars!

0 Kudos