Over dit item zijn meerdere items geplaatst, daar ben ik mij van bewust. Hier kwam ik echter niet verder mee. Daarom dus toch het volgende.
Een maand of drie geleden kon er 'ineens' niet meer worden ingelogd op de Ziggo Go-app. Tot dat moment werkte deze prima. Vanochtend de tijd genomen om opnieuw in te loggen (nieuw password moeten aanmaken, anders lukte het niet).
Het inloggen lukt, maar als ik een programma (opgenomen of live) wil kijken krijg ik een foutmelding (2031). Het opnieuw intalleren van de app mocht niet baten.
Samsung Galaxy 6 Tab
SM-T860
Android (automatische install.): laatste versie 26.1.2022
17.03.2022
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.