Vraag
Reacties
Oplossing
dpareren
Level 1

foutmelding 2031 (samsung galaxy tab 6)

Over dit item zijn meerdere items geplaatst, daar ben ik mij van bewust. Hier kwam ik echter niet verder mee. Daarom dus toch het volgende.

 

Een maand of drie geleden kon er 'ineens' niet meer worden ingelogd op de Ziggo Go-app. Tot dat moment werkte deze prima. Vanochtend de tijd genomen om opnieuw in te loggen (nieuw password moeten aanmaken, anders lukte het niet). 
Het inloggen lukt, maar als ik een programma (opgenomen of live) wil kijken krijg ik een foutmelding (2031). Het opnieuw intalleren van de app mocht niet baten.

 

Samsung Galaxy 6 Tab

SM-T860

Android (automatische install.): laatste versie 26.1.2022

 

 

17.03.2022

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dpareren
Level 1
Topicstarter

Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
dpareren
Level 1
Topicstarter

Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.

0 Kudos