1
Vraag
2
Reacties
dpareren

Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

foutmelding 2031 (samsung galaxy tab 6)

Over dit item zijn meerdere items geplaatst, daar ben ik mij van bewust. Hier kwam ik echter niet verder mee. Daarom dus toch het volgende.

 

Een maand of drie geleden kon er 'ineens' niet meer worden ingelogd op de Ziggo Go-app. Tot dat moment werkte deze prima. Vanochtend de tijd genomen om opnieuw in te loggen (nieuw password moeten aanmaken, anders lukte het niet). 
Het inloggen lukt, maar als ik een programma (opgenomen of live) wil kijken krijg ik een foutmelding (2031). Het opnieuw intalleren van de app mocht niet baten.

 

Samsung Galaxy 6 Tab

SM-T860

Android (automatische install.): laatste versie 26.1.2022

 

 

17.03.2022

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dpareren
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.

Bekijk in context

1 Reactie 1
dpareren
topicstarter
Raadgever
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost!
Hoewel ik dat eerder vandaag ook al had geprobeerd, heb ik de app opnieuw verwijderd en (nu na een paar minuten) wederom geïnstalleerd en toen werkte het wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates