Als ik je eerdere bericht erbij pak, lees ik dit:
Apparaten: vanaf diverse telefoons (allen Samsung/Android) én tablets (Samsung/Android en Apple)
* Generatie Chromecast: Chromecast 3 (2018)
* Wanneer 1: Na enkele minuten komt de melding, de ene keer wat sneller dan de andere keer; variërend van 1 minuut tot 10 minuten). Geen aanwijsbare verklaring.
Tekst die verschijnt: ‘<Logo ZIGGO> Helaas, er is iets fout gegaan. Maak opnieuw verbinding met je Chromecast-dongel en probeer het opnieuw. Foutmelding 321’
* Wanneer 2: Zowel bij Live TV als bij Movies&Series.
Vooral het eerste stuk is belangrijk; het gaat dus mis op al je apparaten in huis. Je hebt een normale Chromecast, Gen 3 en na enkele minuten klapt ‘ie eruit. Het gebeurt nog steeds op alle apparaten toch?
Het enige wat dan overblijft om uit te sluiten, is het thuisnetwerk. Iets zorgt ervoor dat hij er na een paar minuten mee stopt. Ik zie dat je je modem in Bridge-modus hebt, wat het analyseren weer iets lastiger maakt.