Arnold5345

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode 2031

ik krijg bovenstaande foutmeldingcode met vermelding kan video niet afspelen op ziggogo.
onderstaand diagnostieke gegevens
graag uw oplossing (n.b. herstart en opnieuw downloaden app werkt niet)

Build : 4.32.0 Prod (4.32.15.089)
Device : samsung SM-T550
OS : Android 7.1.1 (API 25)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.10.141
Connection Type : WiFi - ("Ziggo6250489-5G")
Customer HH : 13707661
MQTT Broker : CONNECTED
Device ID Address : 192.168.178.13
CPE ID : 3C36E4-EOSSTB-003962274803
MQTT CPE Status : ONLINE_STANDBY
Last Mqtt status check : 2021-06-19 09:09:46 GMT+02:00

Graag oplossing op korte termijn ivm EK voetbal en Formule1 races

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hoi @Arnold5345,

Jakkes! Op zo'n foutcode zit je niet te wachten! Juist niet in deze bomvolle sportzomer. Foutcode 2032 staat bij ons op de radar waar we onderzoek naar doen. Foutcode 2031 past hier vermoedelijk ook tussen. Zo te zien heb je al heel veel informatie aangeleverd, waarvoor dank! Wil je onderstaand template ook nog invullen?

Merk + type apparaat:
Volledige Android versie
Volledige versie Ziggo Go app
IP adres apparaat achterhaald via whatsmyip.com (gelieve alleen in een privébericht te delen):
Werkt het HD kanaal op NPO1: ja/nee
Werkt het SD kanaal ONS op kanaal 50: ja/nee
Werkt On Demand/Replay TV: ja/nee
Werkt de NPO Start App: ja/nee 

Achterhaal daarnaast welke DRM versie jouw apparaat bevat. Download hiervoor de DRM app. Zodra je dit hebt gedaan, open de App en kijk onder het kopje 'Widevine CDM' en vervolgens security level. Deel hier welk level het betreft.

We kijken uit naar je reactie, zodat we jouw voorbeeld door kunnen zetten naar het onderzoeksteam. Alvast bedankt!

Arnold5345
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Vincent,

Op mijn Galaxy Tab A model SM-T550 met android versie 7.1.1 werkte te voor kort nog de Ziggo Go app met versie 2.3.44. Onlangs is deze versie ook niet meer werkzaam. Alle nieuwere versies van de Ziggo Go app werken niet op mijn Galaxy Tab A met uitzondering van het live kanaal Love Nature HD kanaal. 

Alle overige functies werken ook niet:

Werkt het HD kanaal op NPO1: nee
Werkt het SD kanaal ONS op kanaal 50: nee
Werkt On Demand/Replay TV: nee

Ook NPO start werkt niet.

Terugkijken en opgenomen uitzendingen worden dus ook niet weergegeven.

 

Ik heb via DRM app het volgende gevonden:

Widevine CDM version 1.0 Google

security level L1

 

Ik heb dus Android versie 7.1.1; Samsung Experience versie 8.5;

niveau android beveiligingspatch 1-8-2017

 

Het lijkt m.i. erop dat Samsung niet de juiste Widevine beveiligingslevel L1 heeft geimplementeerd (wat ik betwijfel) danwel dat aan jullie zijde de beveiling te strak is muv kanaal Love Nature HD .

Op jullie site staat dat Android versie 5 voldoende zou moeten zijn om de app werkzaam te krijgen.

Wat gaan jullie hieraan doen zodat ik toch de app op mijn Galaxy Tab A volledig kan draaien.

Ik heb gezien dat een en ander reeds lang speelt dus het lijkt me zeker belangrijk dat dit op korte termijn eindelijk wordt opgelost. De prijs van mijn abonnement wordt wel verhoogd maar de kwaliteit/kwantiteit van het gebodene niet.

m vr gr

Arnold

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Arnold5345, geweldig. Dank voor je toelichting en feedback. Dit zet ik voor je door naar de desbetreffende afdeling. 

Ik kan er even geen label op plakken qua te verwachten afhandelingstijd, maar neem maar van me aan dat ze er snel mee aan de slag gaan. Wordt vervolgt! 🙂

Uitgelicht topic