Vraag
Reacties
Aankondigingen
Jimmmmmm
Level 1

foutcode 146 tablet lenovo

Ik heb een foutcode 146 op de tablet 

Build : 2.3.55 Prod(22400)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.4
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 10023551
MQTT Broker : CONNECTED

 

Ook valt alleen op deze tablet om de zoveel tijd het internet even weg voor een paar seconden

Heb internet van jullie via de Devo mesh

 


 

0 Kudos
13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk helpt dit topic je op weg: Nexus 7 Android foutcode 146 Ziggo GO | Ziggo Community

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter

Dank! Ja doorgelezen al  maar ben niet zo thuis in hierin. Wilde van Ziggo een oplossing en zij gaven aan dat ik hierheen moest.

Toen ik aangaf dat ik liever geen forums wil maar een 1op1 hulp en oplossing gaven zij mij aan dat Ziggo die hier zou geven dus wacht even af.

 

Ik heb ook geen oude tablet maar eentje uit dit jaar met Android 10 erop

 

Buiten dat is dit symptoombestrijding om zelf andere versies te downloaden of wat ik begreep. Wil graag weten waarom het is ook en hoe te voorkomen

0 Kudos
Niet van toepassing

Staat je deco zo ingesteld?

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter
PeterH2020 wrote:

Staat je deco zo ingesteld?

ja exact zo:)

 

0 Kudos
Niet van toepassing

Je hebt bij instellingen info toestel staan helemaal onderaan.

 

Dan druk je op resetten en ga je de netwerk instellingen even resetten. 

Opnieuw verbinden en kijken wat het doet.

 

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter
PeterH2020 wrote:

Je hebt bij instellingen info toestel staan helemaal onderaan.

 

Dan druk je op resetten en ga je de netwerk instellingen even resetten. 

Opnieuw verbinden en kijken wat het doet.

 

Gaat Ziggo App het dan doen?Of is dit alleen voor stabiel internet?

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Jimmmmmm en welkom op onze Community! 

Super irritant dat je foutcode 146 in beeld ziet. Zou je meer informatie hierover kunnen geven? Gebeurt dit bijvoorbeeld zowel bij Live tv als bij Replay TV en On Demand. Op welk moment krijg je deze foutmelding precies te zien? Is dit het enige apparaat waarop je problemen ervaart? 

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter

Hi

Ja zeker vervelend! Ik heb het alleen op dit genoemde apparaat idd.

Zowel bij live kijken(meerdere zenders geprobeerd) als bij opnamens,uitzending gemist en bij On Demand. Kortom bij alles eigenlijk 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Jimmmmmm

Vervelend dat je deze melding nog steeds te zien krijgt! Is dit ook het geval als je Ziggo Go opent via www.ziggogo.tv of puur en alleen via de Ziggo Go app? 
Kun je anders het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen, de Ziggo Go app opnieuw installeren en daarna inloggen met het nieuwe wachtwoord? 
Kijk vervolgens of je deze foutmelding nog te zien krijgt. 

Als het probleem nog speelt ontvang ik graag de volgende informatie:

Waarbij doet de foutmelding zich voor Live TV, Replay TV & Movies & Series of alle content?: 
Sinds wanneer speelt het probleem? 
Android versie: 
Ziggo Go App versie: 

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @Jimmmmmm

Vervelend dat je deze melding nog steeds te zien krijgt! Is dit ook het geval als je Ziggo Go opent via www.ziggogo.tv of puur en alleen via de Ziggo Go app? 
Kun je anders het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen, de Ziggo Go app opnieuw installeren en daarna inloggen met het nieuwe wachtwoord? 
Kijk vervolgens of je deze foutmelding nog te zien krijgt. 

Als het probleem nog speelt ontvang ik graag de volgende informatie:

Waarbij doet de foutmelding zich voor Live TV, Replay TV & Movies & Series of alle content?: 
Sinds wanneer speelt het probleem? 
Android versie: 
Ziggo Go App versie: 

 

 

Beste Paul

 

Dank. Dat allemaal al.geprobeerd. 

De info die jij vraagt staat allemaal al hierboven maar zal het proberen  samen te vatten. 

 

Alleen op de APP , Ziggo GO.tv werkt wel.

Alle content op alle denkbare manieren.

Ik heb een foutcode 146 op de tablet 

Build : 2.3.55 Prod(22400)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.4
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 10023551
MQTT Broker : CONNECTED

 

Laatste versie van de APP uit de Google play store. 

Alleen.op dit apparaat,overige apparaten werken wel

 

Vanaf dag 1 van deze tablet(nu 5 dagen geleden)

0 Kudos
Marije
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Super bedankt voor de uitgebreide informatie, @Jimmmmmm . Ik heb dit nu voor je doorgestuurd naar het onderzoeksteam. Zij gaan verder voor je uitzoeken waar dit precies vandaan komt en hoe dit op te lossen valt. 
Zodra er een terugkoppeling is, laten we je dit hier weten! 

0 Kudos
Jimmmmmm
Level 1
Topicstarter

Dank jullie wel 🙂

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Jimmmmmm Heel graag gedaan. We laten het weten zodra er een terugkoppeling is. 
Alvast een fijn weekend!
Groeten,

Paul 

0 Kudos