Ik heb een foutcode 146 op de tablet
Build : 2.3.55 Prod(22400)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.4
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 10023551
MQTT Broker : CONNECTED
Ook valt alleen op deze tablet om de zoveel tijd het internet even weg voor een paar seconden
Heb internet van jullie via de Devo mesh
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk helpt dit topic je op weg: Nexus 7 Android foutcode 146 Ziggo GO | Ziggo Community
Dank! Ja doorgelezen al maar ben niet zo thuis in hierin. Wilde van Ziggo een oplossing en zij gaven aan dat ik hierheen moest.
Toen ik aangaf dat ik liever geen forums wil maar een 1op1 hulp en oplossing gaven zij mij aan dat Ziggo die hier zou geven dus wacht even af.
Ik heb ook geen oude tablet maar eentje uit dit jaar met Android 10 erop
Buiten dat is dit symptoombestrijding om zelf andere versies te downloaden of wat ik begreep. Wil graag weten waarom het is ook en hoe te voorkomen
Staat je deco zo ingesteld?
PeterH2020 wrote:Staat je deco zo ingesteld?
ja exact zo:)
Je hebt bij instellingen info toestel staan helemaal onderaan.
Dan druk je op resetten en ga je de netwerk instellingen even resetten.
Opnieuw verbinden en kijken wat het doet.
PeterH2020 wrote:Je hebt bij instellingen info toestel staan helemaal onderaan.
Dan druk je op resetten en ga je de netwerk instellingen even resetten.
Opnieuw verbinden en kijken wat het doet.
Gaat Ziggo App het dan doen?Of is dit alleen voor stabiel internet?
Hi @Jimmmmmm en welkom op onze Community!
Super irritant dat je foutcode 146 in beeld ziet. Zou je meer informatie hierover kunnen geven? Gebeurt dit bijvoorbeeld zowel bij Live tv als bij Replay TV en On Demand. Op welk moment krijg je deze foutmelding precies te zien? Is dit het enige apparaat waarop je problemen ervaart?
Hi
Ja zeker vervelend! Ik heb het alleen op dit genoemde apparaat idd.
Zowel bij live kijken(meerdere zenders geprobeerd) als bij opnamens,uitzending gemist en bij On Demand. Kortom bij alles eigenlijk
Goedemiddag @Jimmmmmm
Vervelend dat je deze melding nog steeds te zien krijgt! Is dit ook het geval als je Ziggo Go opent via www.ziggogo.tv of puur en alleen via de Ziggo Go app?
Kun je anders het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen, de Ziggo Go app opnieuw installeren en daarna inloggen met het nieuwe wachtwoord?
Kijk vervolgens of je deze foutmelding nog te zien krijgt.
Als het probleem nog speelt ontvang ik graag de volgende informatie:
Waarbij doet de foutmelding zich voor Live TV, Replay TV & Movies & Series of alle content?:
Sinds wanneer speelt het probleem?
Android versie:
Ziggo Go App versie:
Paul Ziggo wrote:Goedemiddag @Jimmmmmm
Vervelend dat je deze melding nog steeds te zien krijgt! Is dit ook het geval als je Ziggo Go opent via www.ziggogo.tv of puur en alleen via de Ziggo Go app?
Kun je anders het wachtwoord voor Mijn Ziggo eenmalig wijzigen, de Ziggo Go app opnieuw installeren en daarna inloggen met het nieuwe wachtwoord?
Kijk vervolgens of je deze foutmelding nog te zien krijgt.
Als het probleem nog speelt ontvang ik graag de volgende informatie:
Waarbij doet de foutmelding zich voor Live TV, Replay TV & Movies & Series of alle content?:
Sinds wanneer speelt het probleem?
Android versie:
Ziggo Go App versie:
Beste Paul
Dank. Dat allemaal al.geprobeerd.
De info die jij vraagt staat allemaal al hierboven maar zal het proberen samen te vatten.
Alleen op de APP , Ziggo GO.tv werkt wel.
Alle content op alle denkbare manieren.
Ik heb een foutcode 146 op de tablet
Build : 2.3.55 Prod(22400)
Device : LENOVO Lenovo TB-X606F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 2.11.7
OV : 3.15.15
Conviva : 4.0.4
Connection Type : WiFi - (N/A)
Customer HH : 10023551
MQTT Broker : CONNECTED
Laatste versie van de APP uit de Google play store.
Alleen.op dit apparaat,overige apparaten werken wel
Vanaf dag 1 van deze tablet(nu 5 dagen geleden)
Super bedankt voor de uitgebreide informatie, @Jimmmmmm . Ik heb dit nu voor je doorgestuurd naar het onderzoeksteam. Zij gaan verder voor je uitzoeken waar dit precies vandaan komt en hoe dit op te lossen valt.
Zodra er een terugkoppeling is, laten we je dit hier weten!
Dank jullie wel 🙂
@Jimmmmmm Heel graag gedaan. We laten het weten zodra er een terugkoppeling is.
Alvast een fijn weekend!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.