dhr.stupers

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

elke 30 minuten uitvallen

mijn ziggo go valt elke 30 minuten uit. bij geen enkel andere app valt mijn tablet uit. en dit speelt al langer.

ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en de android geüpdate en mijn wachtwoord veranderd. en telefonisch met ziggo contact gehad, maar het probleem blijft

 

16 Reacties 16
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Gebruik je alleen het modem of ook een andere router of iets dergelijks?

 

Kijk eens of je deze instellingen in het modem als volgt kunt zetten?

 

Bert_0-1679995014953.png

 

 

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

ik gebruik alleen de modem. Vorige maand een nieuwe modem gekregen en laten aansluiten. Bij mijn vorige modem had ik hetzelfde probleem.

Hoe kan ik dit in de modem controleren dan wel veranderen?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Inloggen in modem en zo mogelijk de wijziging toepassen: Inloggen op je modem: Klik hier SmartWifi modem

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Even geduld a.u.b. Ik communiceer nu via de pc. Maar die heeft geen wifi, maar een kabel. Ik probeer via de tablet en dan wordt daar mijn wachtwoord niet geaccepteerd. Zucht.

Ik kom er niet uit. Ik vul op mijn tablet gebruikersnaam en wachtwoord in (al 5keer) en telkens accepteerd ie het wachtwoord niet

 

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb nu die "klik hier smartwifi modem" link aangeklikt. Dat adres in mijn tablet ingevoerd, en ook daar wordt het wifi wachtwoord van mijn modem niet geaccepteerd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Je kunt het best via een kabel naar het modem gaan: Klik hier SmartWifi modem

 

Gebruik het wachtwoord wat onderop je modem of op een kaartje staat.

Er zijn 2 wachtwoorden, 1 voor de wifi en 1 voor het inloggen op het modem.

 

Bedenk dat de Hoofdletter i = I hetzelfde eruit ziet als de kleine L = l .

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je Bert

Deze zijn de al de instellingen op mijn modem. En inderdaad ook op mijn werk valt Ziggo Go na ongeveer een half uur uit. Films kijken die op de geheugenkaart staan, videobellen en andere apps blijven het ononderbroken doen.

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op mijn werk, zei ik, valt Ziggo Go ook weg. En daar heeft mijn baas een KPN modem. En ik merk dan geen verschil. Alles doet het ononderbroken, behalve Ziggo Go.

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist Koot en Bie herbekeken, en Ziggo Go deed het het volle uur. Aanstaande zondag is De Ronde Van Vlaanderen voor mannen en vrouwen waarschijnlijk gelijktijdig, dan is de echte vuurproef.

Alvast bedankt.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @dhr.stupers , hoe is het afgelopen zondag gegaan? Heb je langdurig kunnen genieten van de Ronde van Vlaanderen? We zijn erg benieuwd naar je ervaringen.

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee binnen het half uur uitval. Meerdere malen. En gisteren ook weer. Heel vervelend.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor je update, @dhr.stupers . Wat ontzettend zuur dat je tegen dit probleem blijft aanlopen ... We hebben gezien dat onze app op sommige apparaten crasht na zo`n 20 à 30 minuten. Dit speelt niet op alle toestellen. Daar loopt momenteel intern een onderzoek naar. 

Op wat voor apparaat ervaar je deze problemen? Zou je het merk, type en besturingssysteem versie hier willen delen? 
En zie je ook een foutmelding, of een waarschuwing wanneer dit gebeurd? 

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Meindert, bedankt voor je reactie. Mij lucht het op dat ik niet de enige ben..... Het ding heet Galaxy Tab A, modelnummer SM-T510. Hoe kan ik besturingssysteem en versie vinden? En er is geen foutmelding of waarschuwing, het beeld valt weg, mijn achtergrondfoto komt te voorschijn en dan de snelkoppelingsicoontjes. En dan kan ik weer opnieuw met ziggo go beginnen

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze gegevens, @dhr.stupers . Ik heb alleen je Android versie nog nodig. Wanneer je naar de instellingen gaat, kun je in de zoekbalk "android" invullen. Je krijgt dan de Android versie te zien. 

 

dhr.stupers
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Versie 11.

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Bedankt voor het aanleveren van deze extra gegevens, @dhr.stupers . Ik zet dit gelijk intern uit bij de verantwoordelijke afdeling. Zodra we hierover een terugkoppeling ontvangen, hoor je het gelijk! 

Uitgelicht topic