1
Vraag
2
Reacties
robertlenes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

casten via miracast naar beamer

dag,

 

Om moe van te worden, bij Ziggo alles zelf te moeten uitzoeken!

 

Ziggo Go ap via Miracast op een Beamer

 

"helaas is het niet toegestaan video af te spelen op een ander apparaat"

 

- alle overige medias werken perfect, Netflix, Caiway van buurman, Youtube etc

- zelfde wifikanalen

- KPN werk wel

- geen replay tv betreft

- het werkt gewoon niet!!

 

Dit is mijn laatste poging en als het hier niet lukt stap ik over naar KPN

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @robertlenes! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 😉

 

Sorry dat het niet lukt om Ziggo GO via je Miracast naar een beamer te streamen. Ziggo GO streamen is alleen mogelijk via een Chromecast of Apple TV en ik ben bang dat het om die reden niet lukt ondanks al je verwoede pogingen het aan de praat te krijgen. Zie bijvoorbeeld ook dit topic en dit topic waarin een dergelijke problemen eerder zijn besproken.

 

Wil je toch Ziggo GO kunnen streamen? Dan is mijn advies een Chromecast device aan te schaffen en die te gebruiken in plaats van je Miracast device. Daarmee moet het streamen zonder problemen lukken. De Ziggo GO TV app kun je eventueel ook gebruiken, meer info daarover op deze pagina.

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9732Posts
  • 579Oplossingen
  • 2646Likes

denk dat het een beveiliging vanuit ziggo is

wat je wel kunt doen is een android tv of apple tv met de ziggo go tv app op de beamer aansluiten 

robertlenes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook het casten of streamen via de Go app werkt helaas niet. alles al een x opnieuw geïnstalleerd, dus dat is het ook niet.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @robertlenes! Welkom hier op de Ziggo Community allereerst 😉

 

Sorry dat het niet lukt om Ziggo GO via je Miracast naar een beamer te streamen. Ziggo GO streamen is alleen mogelijk via een Chromecast of Apple TV en ik ben bang dat het om die reden niet lukt ondanks al je verwoede pogingen het aan de praat te krijgen. Zie bijvoorbeeld ook dit topic en dit topic waarin een dergelijke problemen eerder zijn besproken.

 

Wil je toch Ziggo GO kunnen streamen? Dan is mijn advies een Chromecast device aan te schaffen en die te gebruiken in plaats van je Miracast device. Daarmee moet het streamen zonder problemen lukken. De Ziggo GO TV app kun je eventueel ook gebruiken, meer info daarover op deze pagina.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic